ارسال پاسخ

يكشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n76

pvc-asso.ir

انجمن در ترازوی نقد (5)/ انجمن نگاه جامع تری به تولیدکنندگان داشته باشد

 

انجمن باید نگاه جامع‌تری به تولیدکنندگان داشته باشد و برنامه‌اش را روی این نکته متمرکز کند که بازارهای هدف و مصرف تولیدکنندگان عضو انجمن را شناسایی کند.

 

منصور قدیمی رییس هیئت مدیره نیک پلیمر در گفتگو با روابط عمومی انجمن پی وی سی، عملکرد انجمن را در مجموع خوب و مثبت دانست و گفت: عملکرد این انجمن در مجموع در جهت کمک به تولیدکنندگان بوده و در این راستا گام های خوبی برداشته است.

 او همچنین تأکید کرد که انجمن باید نگاه جامع تری به تولیدکنندگان داشته باشد و برنامه اش را روی این نکته متمرکز کند که بازارهای هدف و مصرف تولیدکنندگان عضو انجمن را شناسایی کند.

وی افزود: تمرکز انجمن باید روی قسمت هایی باشد که بتواند درصد بیشتری از تولیدکنندگان را مشمول بهره مندی از مزایای انجمن کند.

رییس هیئت مدیره نیک پلیمر همچنین با بیان این که این اولویت ها در برنامه های انجمن باید نیازسنجی شود، تأکید کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان عضو انجمن زیاد شدند و باید برای تولیدکنندگانی که به تازگی عضو انجمن شده اند، نیازسنجی شود و بازارهای هدف و مصرف آنها شناسایی شود و این که تخصص های آنها در چه بخش هایی متمرکز شده است و در نهایت انجمن باید بتواند اهدافش را با گروه بیشتری از تولیدکنندگان هماهنگ کند.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد