ارسال پاسخ

۲۷ تير ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n7114

pvc-asso.ir

نخستین همایش چشم انداز صنعت ساختمان ایران

همایش «چشم انداز صنعت ساختمان ایران» از تاریخ 21 الی 22 آبان ماه 1403 در هتل اسپیناس پالاس برگزار می شود.

نخستین همایش «چشم انداز صنعت ساختمان ایران» با هدف ایجاد محیطی سازنده برای تعامل و هم اندیشی میان فعالان صنعت و بخش های سیاستگذار و ناظر به منظور ارتقای سطح گفتمان ملی در این حوزه در آبان ماه سال جاری توسط گروه رسانه ای دنیای اقتصاد با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی کار آفرینان و سرمایه گذاران صنعت ساختمان تهران برگزار می شود.
تمرکز چندسویه بر مباحث تخصصی حوزه مسکن از منظر اقتصاد کلان، نظام تولید و تقاضا و نیز روش های نوین تامین مالی و ساخت، از اولویت های اصلی این همایش دو روزه به شمار می رود.
در حال حاضر صنعت ساختمان کشور با چالش های اساسی متاثر از سیاستگذاری اشتباه طی چند دهه گذشته مواجه شده و سرمایه گذاری در این حوزه را در معرض تهدید جدی قرار داده است؛ تعدد مراجع تصمیم گیر در مسیر زمانبر و بوروکراتیک صدور مجوز های مختلف به همراه عوامل کاهنده بازدهی در این بخش، چشم اندازی مبهم برای بخش مسکن در اقتصاد ملی تصویر کرده است.
گروه رسانه ای دنیای اقتصاد به عنوان حامی همیشگی بخش خصوصی، از ظرفیت این همایش اختصاصی برای بازتاب ایده های فعالان، سرمایه گذاران و متخصصان این حوزه در جهت تحلیل شرایط موجود و ارائه چشم انداز آتی صنعت ساختمان و بازار مسکن در ایران بهره خواهد برد.

معرفی ظرفیت ها، طرح دیدگاه های نوین، آشنایی با جدیدترین رویکردها و رویه های بین المللی و امکان سنجی انتقال فناوری های جدید این صنعت به کشور، در کنار فراهم آوردن بستری برای انعکاس مطالبات بخش خصوصی از سیاستگذاران و تصمیم گیران، محورهای عمده نخستین همایش «چشم انداز صنعت ساختمان ایران» را تشکیل می دهد.

  • علاقه مندان جهت ثبت نام و حضور در همایش به این سایت مراجعه کنند. 


نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد