ارسال پاسخ

۲۲ خرداد ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n7006

pvc-asso.ir

دستگاه کاور لوله های زهکشی کاروگیت با ژئوتکستایل

ورژن جدید و مقرون به صرفه TNT-B/50-200 انعطاف پذیری را برای رفع نیازهای تولیدی خاص ارائه می دهد.

دستگاه Dreno Covering محصول شرکت Baruffaldi نوع TNT/50-200 به تولیدکنندگان راه حلی کاملاً خودکار برای پیچاندن لوله های سوراخ دار کاروگیت با ژئوتکستایل PP ارائه می دهد که به عنوان TNT نیز شناخته می شود. این دستگاه را می توان به صورت درون خطی یا آفلاین استفاده کرد و می تواند برای  لوله های سخت تک جداره و دو جداره انعطاف پذیر با قطرهای بین 50 میلی متر تا 200 میلی متر  استفاده شود و همچنین برای تیوب های مستطیلی( غیر مدور) با موفقیت تست شده است.

این دستگاه، TNT را هماهنگ با سرعت خط اکستروژن به دور لوله می‌پیچد تا یک پوشش بهم پیوسته در اطراف لوله ایجاد شود. Baruffaldi تجهیزات پایین دستی را برای تولید لوله با نام تجاری Primac خود تولید می کند.

نسخه جدید به نام TNT-B/50-200 با بودجه بیشتر برای مشتریانی طراحی شده است که به سریع ترین سرعت یا اتوماسیون کامل نیاز ندارند. TNT-B/50-200 دارای حداکثر سرعت پردازش حدود 65.6 فوت در دقیقه است و تعویض کلاف نیمه اتوماتیک است. این شرکت همچنین سیستم برش ضایعات TNT خود را به یک آپشن تبدیل کرده است، زیرا برخی از مشتریان به این عملکرد نیاز ندارند.

دستگاه Dreno Covering TNT/50-200 مجهز به دو کویل(کلاف) می باشد. اولی پوششTNTرا روی لوله می زند، دومی فقط زمانی فعال می شود که کلاف اول تمام شود. این بدان معنی است که دستگاه هرگز مجبور نیست برای تعویض کلاف متوقف شود. تمام عملکردهای دستگاه را می توان از صفحه نمایش لمسی تنظیم کرد. کنترل سیستم توسط یک PLC و سایر تجهیزات الکترونیکی مدیریت می شود (تغییر قطر بین Ø 50 میلی متر و Ø 200 میلی متر نیازی به ابزار اضافی ندارد). Dreno Covering TNT/50-200 واجد شرایط کار بر روی خط و خارج از خط، روی لوله انعطاف پذیر و لوله سخت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد