ارسال پاسخ

۱۶ خرداد ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6987

pvc-asso.ir

حذف مجدد نمایشگاه ساختمان از تقویم نمایشگاه تهران

در چند هفته اخیر مناقشه بر سر نمایشگاه ساختمان که بنا بود به شهر آفتاب منتقل شود بالا گرفت و حالا مجددا شاهد حذف این‌ نمایشگاه پر مخاطب از تقویم نمایشگاه های بین المللی تهران هستیم .

به گزارش انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از ایفنا و از خبرگزاری تسنیم پس از اعتراضات صورت گرفته مبنی بر لزوم انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب به نمایشگاه شهر آفتاب، بررسی‌ها نشان می‌دهد که مدیران شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی، نمایشگاه ساختمان را از تقویم نمایشگاه‌های سال جاری حذف کرده‌اند.

براساس پیگیری و بررسی صورت گرفته ، نمایشگاه صنعت ساختمان که قبل از این قرار بود در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع در خیابان سئول برگزار شود از تقویم این نمایشگاه حذف شده است.

در ابتدای سال بود که با حاشیه فراوان نمایشگاه صنعت ساختمان در تقویم امسال نمایشگاه بین‌المللی تهران قرار گرفت و پس از آن اعتراض‌هایی از سوی نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و مدیران آن صورت گرفت.
حال با بررسی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد مدیران شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی، نمایشگاه ساختمان که یکی از پرترافیک‌ترین نمایشگاه‌های پایتخت بود را از تقویم نمایشگاه‌های سال جاری حذف کرده است و به این ترتیب نمایشگاه ساختمان در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

به‌نظر می‌رسد از این پس و با این رویه باید شاهد انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهر آفتاب و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در سایت نمایشگاه بین‌المللی تهران به عنوان قدیمی‌ترین نمایشگاه بین‌المللی خاورمیانه باشیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد