ارسال پاسخ

۹ خرداد ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6969

pvc-asso.ir

دستگاه برش سیاره ای، برش مداوم و بدون تراشه لوله های پلاستیکی اکسترود شده را تضمین می کند

دستگاه برش سیاره‌ای PipeMaster جدید Conair برای برش‌های مداوم و بدون اعوجاج در لوله‌های PVC و پلی اولفین اکسترود شده در قطرهای 0.630 تا 24.9 اینچ (16 تا 630 میلیمتر) و با سرعت خطی 82 فوت در دقیقه طراحی شده‌اند. دستگاه های برش در شش اندازه موجود است. دستگاه های کوچک‌تر سری MDT لوله‌های تا 4.3 اینچ را برش می دهند و سری MTT برای سایزهای بالاتر مناسب هستند.

همه دستگاه های برش PipeMaster مجهز به کالسکه برش متحرک سروو هستند که سرعت آن با سرعت خط کنترل اکستروژن اصلی هماهنگ است. کالسکه  متحرک دارای یک سیستم گیره خودکار و سر برش سیاره ای است. همانطور که لوله اکسترود شده وارد دستگاه می شود، سیستم گیره خودکار سر برش را روی لوله متحرک قفل می کند و سر برش سیاره ای یک دیسک برش را به سرعت در اطراف لوله می چرخاند تا برش کامل شود. سپس لوله های برش داده شده برای بارگیری به سمت پایین سینی تکیه گاه برش حرکت می کنند.

کاربران می‌توانند این دستگاه برش را با یک صفحه نمایش لمسی رنگی 7 اینچی HMI تنظیم و کار کنند که ورود و مدیریت کنترل‌های سرعت، قابلیت‌های هشدار و دستور العمل‌های تولید جدید و موجود را ساده می‌کند. همچنین ارتباطات با کنترل های اکسترودر بالادست یا تجهیزات اندازه گیری پایین دست را مدیریت می کند. سایر تنظیمات تجهیزات کلیدی برای سهولت و راحتی اپراتور مجهز به موتور هستند. دستگاه برش همچنین حفاظت کاملی را برای ایمنی اپراتور، از جمله تونل های ایمنی و قفل های اینترلاک در تمام درهای باز فراهم می کند.

Ernie Preiato، معاون Conair، Extrusion، گفت: «برش‌های سیاره‌ای MDT و MTT قابلیت اطمینان ،عملکرد مقرون‌به‌صرفه و کنترل‌های ساده و مهندسی‌شده را ترکیب می‌کنند. آنها بخشی از خط لوله PipeMaster هستند که امکان تولید لوله تا اندازه 24.9 اینچ (630 میلی متر) را فراهم می کند که توسط خدمات و پشتیبانی جهانی Conair پشتیبانی می شود.

Preiato اضافه می‌کند که فناوری برش سیاره‌ای به ویژه برای لوله‌های پلاستیکی اکسترود شده با قطر بزرگ‌تر ترجیح داده می‌شود، زیرا برش‌های مستمر و بدون اعوجاج را تضمین می‌کند. از آنجایی که این فرآیند هیچ تراشه یا ضایعاتی ایجاد نمی کند، بازده  تولید لوله بهینه می شود و نیازی به عملیات تمیز کردن یا برش ثانویه نیست.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد