ارسال پاسخ

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6841

pvc-asso.ir

گزارش مجمع عمومی عادی پایان سال 1402+ گزارش تصویری مجمع

مجمع عمومی سالیانه انجمن با حضور حداکثری اعضا و ناظر اتاق بازرگانی ایران و وزارت کار، به صورت شفاف و با راهبری هیئت رئیسه ای مجرب، روز شنبه 1 اردیبهشت 1403 در اتاق بازرگانی ایران، برگزار شد.

انجمن لوله و اتصالات پی وی سی همانند سال های گذشته، با درج آگهی دعوت به حضور در مجمع پایان سال 1402 در روزنامه کثیرالانتشار تعیین شده و همزمان انجام دعوت کتبی و رسانه ای از اعضای واجد شرایط طبق اساسنامه اقدام کرد.

مجمع طبق برنامه تنظیمی با نظارت نمایندگان اتاق بازرگانی و وزارت کار و تایید حد نصاب مجمع که 51نفرحاضر از لیست 96 نفره واجد شرایط حضور بود، بر اساس اساسنامه آغاز شد و با طی مراحل قانونی انتخاب هیئت رئیسه به ریاست مهندس خرازی و آقایان پایمرد ( نایب رئیس) ،خادمی( منشی) ، غیاثی( ناظر اول) و ترابی( ناظر دوم) وارد دستورات مجمع شد.  در ادامه گزارش عملکرد هیئت مدیره وگزارشهای مالی قرائت شد که همگی با اکثریت آراء از 49 نفر اعضا حاضر ، مورد تایید اعضا ، ناظران وزارت کار و اتاق بازرگانی و هیئت رئیسه قرار گرفت.

دستور جلسه ی بعدی انتخاب بازرس اصلی و علی البدل بود که با معرفی کاندیدها و با توزیع برگ های رای تایید شده توسط هیئت رئیسه و ناظران همراه بود. پس از اخذ و شمارش آرا ، از تعداد 49 آراي ريخته شده به صندوق ، بازرس اصلي و علي البدل به شرح زير انتخاب شدند :

ردیف

نام و نام خانوادگی

تعداد رای

ردیف

نام و نام خانوادگی

تعداد رای

1

مجید کرباسی زاده

26

4

محمد علیپور

4

2

محمد سلامتی

14

 

 

 

3

احمد کمانی

5

 

 

 

 

انجمن لوله و اتصالات پی وی سی  انتخاب شایسته اقای مهندس کرباسی زاده( بازرس قانونی) و اقای مهندس سلامتی(بازرس علی البدل) را تبریک گفته و از زحمات چندین ساله اقای مهندس علیپور بازرس پیشین چندین دوره انجمن ، تشکر و قدردانی می کند.

 در ادامه جلسه، حق عضویت سال 1402 با 50% افزایش نسبت به سال 1401 و مجددا با 50% افزایش نسبت به  1402 برای سال 1403  به تصویب اعضا و ناظرین رسید. شایان ذکر است که مبنای تعیین حق عضویت ظرفیت پروانه بهره برداری است که بر همین اساس حق عضویت ها به 3 رده تقسیم بندی می شود.

همچنین در مجمع بعد از بحث و تبادل نظر و دریافت پیشنهادات از طرف اعضا مقرر شد که انجمن برای برگزاری جلساتی به صورت سه بار در سال بدون دستورجلسه و  برای هم اندیشی و حل مشکلات صنعت برنامه ریزی کند.

علاوه بر این ،مقرر شد گزارش های مالی به صورت الکترونیکی همراه با نامه ی دعوت به مجمع برای بررسی بیشتر برای اعضا ارسال شود.

جلسه مجمع در ساعت 2 بعد ازظهر به پایان رسید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد