ارسال پاسخ

۱۲ دى ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6601

pvc-asso.ir

توسعه سبد محصولات پی وی سی INEOS Inovyn برای رسیدن به پایداری بیشتر

شرکت INEOS Inovyn در 19 دسامبر 2023 توسعه سبد PVC خود را برای ارائه محصولات جدید با کاهش قابل توجه ردپای کربن و افزایش محتوای بازیافتی که نیازهای روزمره جامعه را برآورده می کند، اعلام کرد.

 

37% ردپای کربن کمتراز میانگین صنعت برای pvc  سوسپانسیون

در زمینه خنثی بودن کربن، محصول BIOVYN™ (پی وی سی زیستی) توسط INEOS Inovyn در سال 2019برای رسیدن به کربن خنثی و صفر خالص طراحی شد. BIOVYN به طور گسترده ای در بخش های مختلف از جمله خودرو، ساختمان و ساخت و ساز، کاربردهای پزشکی و مد، که در آن راه حل های بدون منابع فسیلی با ردپای کربن کاهش یافته مورد نیاز است، استفاده شده است.

برای حمایت از اهداف مشتریان برای کاهش گازهای گلخانه ای تا سال 2030، این شرکت،  NEOVYN را ارائه می دهد که یک PVC جدید با ردپای کربن کاهش یافته است که حدودا 37٪ کمتر از میانگین صنعت اروپا برای PVC سوسپانسیون است  (1.3 کیلوگرم CO2 در هر کیلوگرم PVC کاهش یافته است).

NEOVYN از ابتکارات پایداری که INEOS Inovyn دنبال می‌کند، تولید خواهد شد، مانند افزایش دسترسی به انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید و استفاده از هیدروژن تجدیدپذیر.

 NEOVYN تولیدکنندگان محصولات پی وی سی را قادر می‌سازد، محصولات کم کربن به مشتریان خود ارائه دهند.

 

PVC با مواد اولیه کربن 100٪ بازیافتی

در نهایت، INEOS Inovyn مجموعه پایدار خود را با طیف محصولات جدید تکمیل می کند که در راستای افزایش بازیافت و دایره ای بودن است و ضایعات پلاستیکی را که در حال حاضر به صورت مکانیکی بازیافت نمی شوند، کاهش می دهد. RECOVYN محصول جدیدی است که از 100% مواد اولیه کربن بازیافتی تولید شده و برای مشتریانی طراحی شده است که می خواهند محتوای بازیافتی خود را افزایش دهند و الزامات فنی، کیفیت و نظارتی بالا را برآورده کنند.

اعتبار پایداری RECOVYN™، مانند BIOVYN™ و NEOVYN توسط سختگیرترین الزامات جهانی ، مانند RSB و ISCC PLUS تأیید شده است.

آرنو والندوک، مدیر بازرگانی INEOS Inovyn می‌گوید: «ما همچنان به رهبری صنعت با ارائه محصولات جدید به بازار برای کاهش انتشار کربن و دایره‌ شدن در مسیر اقتصاد پایدار در آینده ادامه می‌دهیم.»

INEOS Inovyn جدیدترین گزارش پایداری خود را منتشر کرده است که نشان می‌دهد در حال پیشرفت پروژه‌های کلیدی برای رسیدن به 33 درصد کاهش CO2 در سال 2030 است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد