ارسال پاسخ

۵ دى ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6581

pvc-asso.ir

نگاهی به آخرین آمار صادرات پی وی سی ایالات متحده

صادرات کلی پی وی سی از ایالات متحده در 9 ماه سال 2023 به میزان 35 درصد به صورت سالانه افزایش یافت و به حدود 2.3 میلیون تن رسید. بازارهای جهانی عمدتا شاهد عرضه بی وقفه از سوی ایالات متحده بودند، به طوری که صادرات در حال حاضر از ارقام سال گذشته فراتر رفته است.

ایالات متحده حجم خوبی از PVC را به بازارهای عمده جهانی در دوره ژانویه تا سپتامبر سال جاری ارسال کرد.

عجیب آنکه صادرات به کانادا 14 درصد در سال در 9 ماه اول کاهش یافت. اگرچه صادرات به مکزیک در آن زمان 9 درصد افزایش یافت، اما این کشور به عنوان دومین خریدار بزرگ PVC ایالات متحده باقی ماند.

در حالی که صادرات PVC ایالات متحده به کشورهای آمریکای جنوبی، که معمولاً حیاط خلوت محموله های ایالات متحده است، عمدتاً در سال کاهش یافت، ایالات متحده صادرات به سایر نقاط جهان را افزایش داد، همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود.

در 9 ماهه اول امسال صادرات به بزرگترین خریدار پی وی سی در جهان یعنی هند، نسبت به سال گذشته ، پنج برابر افزایش داشته است. صادرات به برزیل تنها کشور در آمریکای جنوبی که علیرغم اقدامات مداوم وارداتی برای محموله های ایالات متحده از جمله عوارض آنتی دامپینگ و تعرفه های گمرکی، بیش از چهار برابر افزایش یافته است. صادرات به امارات متحده عربی، ویتنام، EU27، چین و ترکیه نیز شاهد افزایش چشمگیر بوده است. در حالی که صادرات به مصر در این بازه زمانی 31 درصد زیان سالانه نشان داد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد