ارسال پاسخ

۲۷ آبان ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6468

pvc-asso.ir

موسسه وینیل برنامه کمک مالی را برای تسریع بازیافت PVC اعلام کرد

موسسه وینیل شروع به کار Viability ، اولین برنامه کمک مالی با هدف ترویج بازیافت PVC پس از مصرف، مطابق با فناوری پلاستیک را اعلام کرد. هر سال تا 1 میلیون دلار در طی سه سال آینده به چهار تولید کننده رزین PVC در ایالات متحده: Formosa، Oxy، Shintech و Westlake اعطا می شود.

سایر تسهیلات و کمک هزینه های صادر شده از طریق برنامه Viability برای همکاری های صنعتی واجد شرایط مانند انجمن های تجاری، بازیافت کنندگان، یا کالج ها و دانشگاه ها تا سقف 500,000 دلار در دسترس است.

این وجوه ممکن است برای خرید تجهیزات، سرمایه‌گذاری برای فرآیند، تحقیق و توسعه، برنامه‌های آموزشی و مدیریت برنامه‌ای که از بازیافت طولانی‌مدت و پایدار محصولات وینیل پشتیبانی می‌کند، استفاده شود. یک کمیته هفت نفره از موسسه وینیل دریافت کنندگان کمک های مالی را انتخاب می کنند.

موسسه وینیل یک سازمان تجاری است که نماینده تولید کنندگان PVC است. این سازمان در سال 1982 تأسیس شد. سال گذشته، مؤسسه فهرستی را منتشر کرد تا به مصرف‌کنندگان کمک کند مکان‌هایی را پیدا کنند که مواد PVC برای بازیافت را می‌پذیرند.

ند مونرو، رئیس و مدیر عامل موسسه وینیل گفت: «تولیدکنندگان رزین PVC ایالات متحده متعهد به افزایش حجم PVC بازیافتی پس از مصرف هستند. ما در حال افزایش توانایی و ظرفیت بازیافت PVC هستیم تا به صنعت خود کمک کنیم که به هدف خود یعنی 160 میلیون پوند PVC بازیافتی پس از مصرف سالانه تا سال 2025 دست یابد.»

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد