ارسال پاسخ

۴ شهریور ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6275

pvc-asso.ir

درخواست انجمن برای اصلاح استاندارد 1-9119

انجمن لوله و اتصالات PVC در نامه ای به دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غیر فلزی، مشکلات مربوط به اجرای استانداردهای 1-9119، 14559 و 1-12142 را عنوان کرد و پیشنهاد داد با توجه به اهمیت اصلاح استاندارد 1-9119 ، جلسه ای به منظور اجرایی شدن درست استانداردها با حضور کلیه ذینفعان تشکیل گردد.

بنابر گزارشات دریافت شده از ذینفعان حوزه تولید و آزمون تحت پوشش انجمن لوله و اتصالات پی وی سی ، مشکلاتی در حوزه تولید و آزمون محصولات تولیدی طبق استاندارد به شماره های 1-9119 ، 14559 و 1-12142 مطرح شده است. 

بر همین اساس انجمن با ارسال نامه ای به دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غیرفلزی ، ضمن بیان این مشکلات ، پیشنهاداتی برای اصلاح این موارد و درخواست اصلاحیه استاندارد 1-9119 را ارائه داد.

برای دریافت متن نامه اینجا را ببینید

پیرو درخواست اصلاحیه این استاندارد توسط انجمن ، دفتر نظارت بر اجرای استاندارد در نامه ای به دفتر تدوین ، ضمن شرح مشکلات پیش آمده در اجرای استاندارد 1-9119 ، پیشنهاد داد جلسه ای با حضور اعضای کمسیون فنی انجمن جهت بررسی دقیق تر موضوع توسط دفتر تدوین استانداردهای ملی تشکیل گردد.

 انجمن لوله و اتصالات پی وی سی نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد، خواستار برگزاری زود هنگام این نشست برای حل مشکلات تولیدکنندگان و آزمایشگاه ها و نهایی شدن اصلاحات پیشنهادی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد