ارسال پاسخ

۸ خرداد ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6014

pvc-asso.ir

سایه تقاضای ضعیف و افزایش عرضه، بر بازار CPVC هند

کاهش تقاضا در مقابل عرضه فراوان، همراه با افزایش محموله‌های خارج از کشور ، قیمت های cpvc هند را تحت تاثیر قرار داده است. آغاز سال با افزایش قیمت، تقاضا در ماه مارس را کاهش داد و از آن زمان به دلیل واردات قوی، به ویژه از چین، که وضعیت عرضه را تقویت کرده است، همچنان کاهشی ماند.

 به گفته معامله گران ، کاهش شتاب قیمت نفت خام و بازار بالادستی پلی وینیل کلراید (PVC) به طور قابل توجهی به روند نزولی قیمت CPVC کمک کرده است. علاوه بر این، فعالان بازار عمدتاً به دنبال مذاکره در سطوح پایین‌تر قیمت به جای انبارش هستند و پیش‌بینی کاهش بیشتر قیمت‌ها را داشتند.

بازگشت تولیدکنندگان چینی از اورهال منجر به افزایش عرضه در بازار هند شده است. در بازار واردات هند، قیمت پی وی سی به کاهش خود ادامه داده است. قیمت لوله های CPVC در آوریل 2023 به دلیل کاهش سرعت پیشنهادات کشاورزی داخلی و سایر بخش های خانگی بدون تغییر باقی ماند. علاوه بر این، قیمت CPVC برای گرید لوله در اواسط ماه مه 2023 پایین ماند و طبق آخرین پایگاه داده، انتظار می‌رود که قیمت CPVC در می 2023 در بحبوحه حمایت ناکافی بازار منطقه‌ای پایین‌دست، به کاهش خود ادامه دهد.

روند نزولی قیمت های PVC بالادستی منعکس کننده جو نزولی در سراسر آسیا است .در دسترس بودن فراوان در بازار منطقه ای قیمت ها را بیشتر تحت فشار قرار داده است. در همان زمان، برخی از بازیکنان شاهد کاهش کلی علاقه به خرید بودند.

به گفته ChemAnalyst، انتظار می‌رود قیمت‌های CPVC در نیمه دوم سه ماهه دوم سال به دلیل کاهش فشار تورمی بر فعالان بازار و واردات کافی از چین، تغییرات کمتری را داشته باشد. علاوه بر این، بازیگران بازار بر این باورند که کاهش قیمت ها در هفته های آینده به نقطه عطفی خواهد رسید، زیرا تقاضا به سمت بهبود می رود و مصرف کنندگان به جای کاهش بی پایان منتظر ثبات قیمت ها هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد