ارسال پاسخ

۲ خرداد ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5987

pvc-asso.ir

راه حلی جدید برای انجام آزمون فشار لوله و اتصالات

شرکت Sciteq دانمارک در k2022 راه حل جدیدی را برای آزمون فشار بدون هوا برای لوله ها تا فشارهای 1500 بار معرفی کرد.

این سیستم برای تعیین مقاومت در برابر فشارهای داخلی بالا در لوله ها، اتصالات و سایر کاربردهایی که نیاز به تست فشار بالا دارند، با دقت 0.5٪ استفاده می شود.

این شرکت می گوید که یک شیر(valve) مناسب ساخته است که تضمین می کند فشارهای بالا با دقت بالا حفظ می شود. تست استاتیک، ترکیدگی(برست) و چرخه ای لوله ها و اتصالات همگی می توانند انجام شوند. این آزمون برای طیف جدیدی از لوله‌های تقویت‌شده یا سایر محصولات پرفشار قابل انجام است. دنیس دامبورگ، مدیر عامل Sciteq گفت: طراحی راه حلی که بتواند تست های ایمن و دقیق را در چنین سطحی از فشار انجام دهد، یک چالش پیچیده بود. هدف این شرکت  برای توسعه چنین سیستمی، تقاضا برای آزمون لوله ها و اتصالات در فشارهای بالاتر بود.

این واحد تست فشار با نرم افزار Sigma خود، آزمایشگاه ها را قادر می سازد تا تست فشار بالا را با کنترل دقیق فشار و تنظیم فشار پایدار و خطی انجام دهند. Sciteq همچنین در2022 k از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار Sigma که سیستم‌های آزمون را کنترل می‌کند، رونمایی کرد.

تست های فشار بالا بر اساس ISO1167  بر روی محصولاتی مانند لوله های تقویت شده با الیاف شیشه انجام می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مفید، نظارت بر عملکرد است که یک دوربین به سیستم اضافه شده و امکان ضبط ویدیویی از آزمایش های در حال انجام را فراهم می کند..

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد