ارسال پاسخ

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5926

pvc-asso.ir

نگرانی تولید کنندگان محصولات پلاستیک آلمان از افزایش قیمت انرژی

سازمان تجاری GKV که نماینده تولیدکنندگان پلاستیک در آلمان است، گزارش داد که سال گذشته تولیدکنندگان محصولات پلاستیک نزدیک به 13% افزایش گردش مالی داشته اند.

با این حال، این سازمان گفت که این بخش تحت فشار افزایش قیمت انرژی و کاهش درآمد قرار دارد - زیرا بسیاری از شرکت ها برای انتقال هزینه های افزایش یافته به مشتریان خود مشکل دارند. هلن فورست، رئیس GKV می‌گوید: آینده شرکت‌های فرآوری پلاستیک در آلمان با اعمال این هزینه‌ها به مشتریان روبه‌رو می‌شود.

GKV گفت فروش به 79 میلیارد یورو (84 میلیارد دلار) در سال 2022 رسید که تقریباً 13 درصد در مقایسه با سال 2021افزایش یافته است.

بیش از 41 درصد از فروش (33 میلیارد یورو یا 35 میلیارد دلار آمریکا) از صادرات بوده است که در مقایسه با سال 2021 آن نزدیک به 20 درصد افزایش یافته است. در همان زمان، فروش داخلی نزدیک به 8 درصد افزایش یافت و به بیش از 46 میلیارد یورو (49 میلیارد دلار) رسید.

با وجود افزایش گردش مالی، حجم تولید حدود 3 درصد کاهش یافت و به 13.6 میلیون تن پلاستیک رسید.

از این میزان، 2.4 میلیون تن بازیافت شد - افزایش 9 درصدی. در همین دوره، نیروی کار این صنعت با حدود 1 درصد افزایش به بیش از 326000 نفر رسید.

علاوه بر این، تعداد کارخانه های تولید محصولات پلاستیک به بیش از 3000 واحد افزایش یافت. این رقم مختص به تمام کارخانه های تولید پلاستیک است و مربوط به فرآیندهای خاص (مانند اکستروژن) نیست.

بخش بسته بندی - که بیشتر مربوط به اکستروژن فیلم و ورق است - شاهد کاهش 5 درصدی در میزان مواد فرآوری شده (4.2 میلیون تن) بود. با این حال، گردش مالی در این بخش 13 درصد افزایش یافت و به نزدیک به 19 میلیارد یورو (20 میلیارد دلار آمریکا) رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد