ارسال پاسخ

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5915

pvc-asso.ir

تشخیص عیوب لوله و پروفیل با استفاده از اسکن سه بعدی به روش مثلث سازی لیزری

سیستم تشخیص عیوب سطحی FlawSense LaserLinc از مثلث‌سازی با لیزر خطی سرعت بالا برای بازرسی محصولاتی مانند لوله‌ها و پروفیل‌ها استفاده می‌کند.

این شرکت می‌گوید که می‌تواند توده‌ها، ژل‌ها، حفره‌ها، شکاف‌ها و سایر عیوب سطحی را شناسایی کند و همان عملکرد میکرومترهای لیزری معمولی، آشکارسازهای ویژه شناسایی برآمدگی ها و سیستم‌های مبتنی بر دوربین را انجام دهد.

پرسنل تولیدی می توانند بعداً ایرادات سه بعدی را برای تجزیه و تحلیل عمیق تر بررسی کنند. این سیستم می تواند بدون توجه به جهت گیری محصول در زمینه اندازه گیری، بازرسی 360 درجه در حین فرآیند را انجام دهد.

چاد واکر، مدیر محصول LaserLinc گفت. "FlawSense یک سیستم بازرسی با کارایی بالا است که از پیشرفته ترین فناوری مثلث سازی لیزری استفاده می کند و نسبت به سیستم های بازرسی معمولی دقیق تر و توانمندتر است."سیستم‌های متداول معمولاً هر حسگر نقاط اندازه‌گیری محدودی را ارائه می‌دهند. FlawSense هزاران نقطه اندازه گیری را در محصول دیجیتالی می کند تا کوچکترین ناهنجاری های سطحی را آشکار کند. سپس یک تصویر ابر نقاط سه بعدی تولید می کند که می تواند برای تجزیه و تحلیل بیشتر  مورد استفاده قرار گیرد.

این سیستم می تواند عیوب سطحی را تا 5 سایز میکرون تشخیص دهد و ادعا می کند وضوح، 10 برابر بهتر از سیستم های مبتنی بر دوربین است. همچنین برای بازرسی محصولات حیاتی و نیازمند به کیفیت بالا مانند شیلنگ فشار قوی برای کاربردهای خودرو و هوافضا مناسب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد