ارسال پاسخ

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5911

pvc-asso.ir

صرفه جویی در مصرف انرژی با ایجاد تغییرات در طراحی سیلندر و مارپیچ

شرکت Extruder Expertsدر آلمان به مشتریان کمک می کنند تا مصرف انرژی را در فرایند اکستروژن را با ایجاد تغییرات در مارپیچ ها و سیلندرها کاهش دهند.

به گفته این شرکت، سیستم‌های اکستروژن انرژی زیادی را از طریق مجموعه ای از درایوها، ظرفیت‌های گرمایشی بالا، طراحی مارپیچ و سیستم‌های خنک‌کننده که منجر به هدررفت انرژی می شوند، مصرف می‌کنند. با افزایش هزینه های انرژی، بسیاری از اپراتورهای اکسترودر مجبور شده اند به طور مستقیم با این موضوع مقابله کنند.

شرکت Extruder Expertsچند ایده صرفه جویی در انرژی را به مشتریان خود ارائه داد.

  1. برای بهبود بهره وری انرژی، سینی های گرمایشی به کارتریج های گرمایشی تغییر کرد. در کنترل فرآیند، بهینه سازی کانال های خنک کننده کارایی را افزایش داد.
  2. افزودن sleeve قابل تعویض مقاوم در برابر سایش به سیلندر ها به صرفه جویی در منابع کمک کرد.
  3. فرآیند همچنین با افزودن سیلندرهای اضافی گاز زدایی بهینه شد - تا اکسترودر در استفاده انعطاف پذیرتر شود.

به گفته این شرکت، این پروژه علاوه بر نیاز به تخصص طراحی، به درجه بالایی از دقت ساخت نیز نیاز دارد.در پروژه های قبلی، مشتریان 8 تا 15 درصد صرفه جویی در طول گرمایش و بهره وری از این سیستم را گزارش کرده اند.

علاوه بر این، این شرکت به مشتریان خدمات بررسی میزان سایش قطعات اکسترودر را ارائه می‌کند و بر این باور است که اندازه گیری سایش قطعات اکسترودر یک یا دو بار در سال ضروری است. پس از اندازه گیری سایش مارپیچ و سیلندر، این شرکت هم تصاویر ویدیویی و هم نتایج گرافیکی را ارائه می دهد. در این بررسی کوچک‌ترین نشانه‌های سایش در مراحل اولیه شناسایی می‌شوند و به مشتریان این امکان را می‌دهند تا با آرامش تصمیم بگیرند که چه کاری و در چه زمانی باید انجام شود.

بر این اساس، می توان وضعیت واقعی مارپیچ‌ها و سیلندرها را از جمله تخمین دقیق زمان انجام سرویس یا جایگزینی قطعات را تعیین کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد