ارسال پاسخ

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5901

pvc-asso.ir

چاپ روی لوله با مقاومت بالا در برابر حلال

شرکت Egeplast انگلستان از هدهای چاپ Timbermark برای بهبود کیفیت چاپ در طیف وسیعی از لوله های پلی اتیلن اکسترود شده خود استفاده کرده است.

 این نصب جدید شامل هدهای چاپ پیزو 32 میلی متری از جوهر فرآوری UV استفاده می کند. این هدهای چاپ روی یک سطح منحنی مارکینگ ایجاد می کند که هم وضوح بالایی دارد و هم  در برابر حلال مقاوم است - که یک نیاز کلیدی برای مشتری است. جوهر فرآوری uv  در معرض نور ماورابنفش به سرعت سفت و خشک می شود. این نوع جوهر به ویژه برای مقاصد صنعتی استفاده می شود.

این شرکت قبلا از یک چاپگر جوهر افشان پیوسته برای چاپ اطلاعات روی لوله های فاضلاب و آب آشامیدنی استفاده می کرد. اما قصد افزایش کیفیت چاپ روی لوله ها را داشت که به بهترین وجه ممکن با تغییر به یک چاپگر با وضوح بالا به دست آمد. علاوه بر این، چاپ باید در برابر حلال ها - به ویژه بنزین - مقاوم باشد.

این سیستم با استفاده از جوهر سفید مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش می‌تواند نشانه گذاری غیرقابل حذف ایجاد کند که شامل مشخصات محصول، ابعاد و آرم Egeplast است.

چاپ حاصل دقیق و مقاوم در برابر حلال است. با استفاده از دو هد چاپ می توان دو طرف هر لوله را علامت گذاری کرد.

چاپگر و جوهر پخت UV در فاصله 1 میلی متری از سطح منحنی لوله نصب می شوند و یک چاپ دقیق به رنگ سفید روی سطح تیره لوله ایجاد می کنند.

نشانه گذاری بدون تماس یک ویژگی ضروری است. استفاده از چرخ تماس برای نشانه گذاری نمی تواند مناسب باشد. زیرا فشاری بر لوله وارد می کند که می تواند منجر به "ایجاد دوپهنی" شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد