ارسال پاسخ

۱۷ دى ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n590

pvc-asso.ir

نمایشگاه آبیاری 2/ پاکزاد: لوله و اتصالات پی وی سی فاقد جایگاه واقعی است

لوله و اتصالات پی وی سی بر خلاف لوله و اتصالات پلی اتیلن، وارد عرصه جهاد کشاورزی به معنی واقعی خود نشده است. 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، پاکزاد مدیر فروش و بازرگانی شرکت وینو پلاستیک در خصوص ضرورت برگزاری این نمایشگاه که اولین دوره خود را تجربه می کند، توضیح داد: به دلیل این که  در کشور ما سازمان ها و نهادها با یکدیگر ارتباطات زیادی ندارند، در نتیجه این نوع نمایشگاه ها حالت اختصاص داشته و موجب می شود تا نهاد و ارگان ویژه برگزار کننده، تمرکز بیشتری در این حوزه داشته باشد.

پاکزاد در همین ارتباط ادامه داد: برگزار کننده این نمایشگاه وزارت جهاد کشاورزی است که با تمرکز بیشتر این نهاد روی محصولات، موجب می شود تا بدنه خود را به این سمت بیشتر سوق دهد.

وی ادامه داد: چنین اتفاقی برای نمایشگاه های دیگر مانند آب و فاضلاب رخ نمی دهد که جهاد کشاورزی روی آن تمرکز کند. 

پاکزاد درباره دلایل حضور کمتر تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در مقایسه با سایر محصولات مشابه توضیح داد: به دلیل این که سایر محصولات مشابه همچون لوله و اتصالات پلی اتیلن، سال های زیادی است در جهاد کشاورزی فعالیت دارند از این روی بستر بزرگی برای این نوع لوله ها وجود دارد در حالی که هنوز لوله و اتصالات پی وی سی وارد عرصه جهاد کشاورزی به آن معنا نشده است. 

وی تصریح کرد: باید منتظر بازخوردهای این نمایشگاه بود که در صورت بازتاب مثبت آن، استقبال این صنف از نمایشگاه در سال های آینده بیشتر می شود.
پاکزاد درباره بازار دو نوع لوله و اتصالات پی وی سی و پلی اتیلن اظهار داشت: در عرصه رقابت اصولی وجود دارد که این اصول منتج به یک بازده یا راندمان از فعالیت های بازاریابی صنایع مختلف می شود. مهمترین مسئله ایجاد مزیت رقابتی است به عبارتی در برخی از کارها باید به یک جمعبندی رسید و مزیت رقابتی صنعت خود را اعلام کنند.

وی افزود: تا هنگامی  فاقد مزیت رقابتی هستید، جایگاهی نیز ندارید از این روی صنعت پی وی سی، باید به سمت یافتن مزیت رقابتی خود حرکت کند تا نیروی پیش برنده صنعت خود را پیدا کند. 

پاکزاد در پایان اظهار امیدواری کرد تا لوله های یو پی وی سی در ایران با توجه به توانمندی های ذاتی که دارند، بتواند جایگاه واقعی خود را همچون کشورهای توسعه پیدا کند.

برای مشاهده اخبار شرکت وینو پلاستیک اینجا را کلیک کنید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد