ارسال پاسخ

۲۳ اسفند ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5830

pvc-asso.ir

دستیابی شرکت Orbia Polymer Solutions به کامپاند PVC با محتوای بازیافتی

کامپاند PVC جدید Infinitude با محتوای بازیافتی تا 70 درصد فرموله شده است. اولین سری جدید از کامپاندPVC با محتوای بازیافتی توسط شرکت Orbia Polymer Solutions Alphagary، تولید کننده کامپاند PVC و TPE، استابلایزر ها و نرم کننده ها راه اندازی شد. این ترکیبات که با نام تجاری Infinitude فروخته می شوند، با بیس طبیعی در دسترس هستند و برای کاربردهای قالب گیری تزریق و اکستروژن طراحی شده اند.

گریدهای فرموله شده پی وی سی حاوی حداکثر 70% محتوای بازیافتی به مشتریان Alphagary برای استفاده در زیره کفش، شیلنگ های آبیاری و باغبانی ، کفپوش،  لوازم جانبی و کفپوش در صنعت خودرو ساری، روکش سیم و عایق ارائه  میشود. این کامپاند به صورت زیست سازگار عمل کرده و از ضایعاتی که در اصل برای دفن در نظر گرفته شده است ، استفاده مجدد می شود.

Angelica Fram رئیس بخش تضمین کیفیت شرکت گفت: "بر اساس تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی و بازخورد مشتریان، ما خوشحالیم که گزارش دهیم که ترکیبات Infinitude مشابه ترکیبات فرموله شده با مواد بکر در نحوه پردازش و عملکرد، در کاربردهای نهایی عمل می کنند."

سری ترکیبات وینیل Infinitude که توسط Alphagary فرموله و تولید شده است، زندگی دومی را برای پلاستیک های دور ریخته شده ارائه می دهد. جان جادو، مدیر توسعه کسب و کار جهانی آلفاگاری، می‌گوید: پیوستن به اهداف پایداری ما باعث شد با مشتریانی که به دنبال راه‌هایی برای بازیافت محصول دور ریخته‌شده خود بودند، شریک شویم.

سرمایه‌گذاری برای جریان دوباره پی وی سی به یافتن راه‌هایی کمک می‌کند که در آن شرکت‌های پردازش محلی مواد را جدا و تمیز می‌کنند و پس از پردازش، به Alphagary ارسال می‌کنند تا بتوانند در کامپاند خود استفاده کنند.  در این شرکت،  بازرسی کیفیت ، درست مانند مواد اولیه انجام می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد