ارسال پاسخ

۲۰ دى ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5680

pvc-asso.ir

راه اندازی کارخانه تولید رزین CPVC با ظرفیت 30 هزار تن در سال در داهج هند

تولیدکننده پیشرو مواد شیمیایی Meghmani Finechem Limited (MFL) از راه اندازی موفقیت آمیز کارخانه رزین پلی وینیل کلرید کلرینه شده (CPVC Resin) در Dahej گجرات خبر داد.

تاسیسات تازه راه اندازی شده در هند با ظرفیت تولید 30000 تن در سال (TPA) بزرگترین در نوع خود است.

تولید رزین CPVC آغاز شده و در حال دریافت تاییدیه از طرف مصرف کنندگان مختلف می باشد. رئیس هیئت مدیره MFL گفت ما تخمین می زنیم که حدود 3 ماه زمان برای فرآیند تایید و تثبیت طول خواهد کشید.

در هند تقاضا برای رزین CPVC حدود 140000 تن در سال است و انتظار می رود با نرخ رشد سالانه 13% تا پنج سال آینده افزایش یابد. تقریبا 95% از تقاضای رزین CPVC از طریق واردات تامین می شود. ورود MFL  برای تولید این محصول در راستای حمایت از تولید داخل است و این امر وابستگی مصرف کننده رزین CPVC به واردات را کاهش می دهد و در نتیجه به کشور کمک می کند تا ذخایر ارزی خود را نگه دارد.

رزین CPVC برای تولید لوله و اتصالات CPVC استفاده می شود. لوله های  CPVC دارای خواص مقاومت حرارتی و شیمیایی بالایی ست. همچنین علاوه بر ویژگی های مطلوب، برای اهداف مسکونی و صنعتی به طور گسترده ای استفاده می شود.

رزین  CPVC محصولی با ارزش بالاست و با توجه به قیمت‌های فعلی رزین CPVC، MFL انتظار دارد نسبت گردش دارایی ها بیش از 2.0 برابر باشد، که EBITDA مطلق شرکت را بهبود می‌بخشد و در نهایت ROCE (بازده سرمایه به کار گرفته شده) بالاتری را ارائه و در نهایت ارزشی برای سهامداران ایجاد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد