ارسال پاسخ

۳۰ آبان ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5582

pvc-asso.ir

معرفی روش اتصال جوشی برای سامانه لوله کشی پی وی سی با استفاده از مادون قرمز

شرکت جورج فیشر اولین سامانه لوله کشی upvc با روش اتصال جوشی و استفاده از مادون قرمز را معرفی می کند که امکان ایجاد اتصال با اطمینان بالا را در یک فرایند کنترل شده توسط ماشین فراهم می کند.

این روش اتصال جدید برای سامانه لوله کشی یک راه حل نوآورانه برای صنایع فرآوری شیمیایی و کاربردهای تصفیه آب است.

GF Piping Systems از سال 1955 پیشگام در تولید سامانه لوله‌کشی PVC با کارایی بالا بوده است. این شرکت، سیستم لوله‌کشی تحت فشار PVC-U جوش داده شده با مادون قرمز را توسعه داده است تا امکان فرآیند کنترل شده توسط ماشین را فراهم کند و خطر خطای انسانی را به حداقل برساند و در عین حال اتصال قابل اعتماد را ایجاد کند. در این فناوری اتصال جدید برای PVC-U از چسب استفاده نمی شود و به حفاظت از محیط زیست کمک می کند و در عین حال مقاومت شیمیایی را بهبود می بخشد.

ینس فریسنبورگ، رئیس واحد تجاری در GF Piping Systems، تأیید می‌کند، "ارائه  این فناوری اتصال جایگزین برای سیستم‌های PVC-U یک گام نوآورانه دیگر به سمت بهبود فرایند نصب و محیط کار ایمن‌تر برای مشتریان ما است که با استراتژی سال 2025 ما که  ارائه راه‌حل‌ها و محصولات پایدار با ارزش بالا است، مطابقت دارد.

سیستم جدید شامل اتصالات، شیرها و لوله های قابل جوشکاری است که برای فشار کاری 16 بار طراحی شده اند.

برای آشنایی هرچه بیشتر کاربران نهایی و نصابان با قابلیت‌های این طیف محصول جدید و پاسخگویی به سؤالات مشتریان ،  GF Piping میزبان یک وبینار در تاریخ 1 دسامبر 2022 خواهد بود که به صورت مستقیم از شرکت فروش خود در آلبرهاوزن، آلمان پخش می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد