ارسال پاسخ

۱ آبان ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5513

pvc-asso.ir

پیش بینی رشد 7.8 درصدی بازار پلاستیک های پزشکی طی 10 سال آینده

بر اساس یک گزارش جدید، جمعیت رو به رشد بیماران مسن که از دستگاه‌های پزشکی دیجیتال استفاده می‌کنند، باعث افزایش تقاضا برای پلاستیک در کاربردهای پزشکی می‌شود که بین سال‌های 2017 و 2021، 6.3 درصد افزایش یافت.

بر اساس تحقیقات Future Market Insights (FMI) از نیوآرک، DE، این روند تا سال 2032 با پیش بینی رشد مرکب سالانه  7.8٪ ادامه خواهد داشت و درآمد جهانی این بخش را تا آن سال به 106.23 میلیارد دلار می رساند.

FMI گفت: بازار پلاستیک های پزشکی آمریکای شمالی 34 درصد از سهم بازار جهانی را در سال 2021 به خود اختصاص داد و پیش بینی می شود که بازار جهانی در سال جاری به 50.13 میلیارد دلار افزایش یابد.

نیکیل کیتواد، معاون تحقیقات بازار در FMI گفت که پیش بینی می شود مواد متداول مانند پلاستیک های پزشکی پلی فنیل سولفون، تا سال 2032 بیشترین سهم بازار را به دست آورند. اما PVC ماده ترجیحی است و انتظار می رود تا آن زمان سهم بازار خود را حفظ کند. در دوره پیش بینی شده، ترموپلاستیک های کامودیتی مانند پلی اولفین، پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن ترفتالات و پلی استایرن بیشترین سهم را از بازار جهانی پلاستیک های پزشکی خواهند داشت. پیش بینی می شود استفاده از پلی اتیلن با دانسیته بالا (HDPE) در ایمپلنت های ستون فقرات افزایش یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد