ارسال پاسخ

۱۷ مهر ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5479

pvc-asso.ir

اکسترودر های جدید سینسیناتی برای بازیافت پنجره های pvc استفاده شده

شرکت battenfeld-cincinnati در حال حاضر با توسعه یک سری جدید اکسترودر گرانول‌سازی برای PVC، به تقاضای روبه رشد برای توان خروجی بالاتر و انعطاف‌پذیری بیشتر برای پردازش مواد پاسخ داده است. در نمایشگاه k2022، مدلی از سری جدید اکسترودر دومارپیچ موازی ناهمسوگرد aglomEX برای اولین بار ارائه خواهد شد.

این سری اکسترودرها دو نوع بوده که با یا بدون تنظیم شکاف برشی الکتریکی (EMS) و در چندین سایز ماشین ارائه می شود.

واحدهای پردازش aglomEX مبتنی بر مدل‌های اکسترودر دو مارپیچ هستند که در حال حاضر به خوبی در بازار تثبیت شده‌اند و واحدهای پردازشی تا  D34 را ارائه می‌دهند.

اکسترودرهای aglomEX دارای طول پردازش D34 به جای 28 و aglomEX با  EMS دارای طول 28D به جای 22 است. به دلیل اینکه  واحد پردازش D6 طولانی تر  است، اکسترودرهای aglomEX خروجی حدود 20 درصد بالاتر از مدل های PVC قبلی ارائه می دهند.

مدل های معمولی aglomEX با سایزهای 93، 114 و 135 خود به سرعت خروجی 1500 کیلوگرم در ساعت می رسند. آنها می توانند هم پردازش مخلوط خشک و هم بازیافت مواد PCR (مواد بازیافتی پس از مصرف)را انجام دهند.

در توسعه این سری، battenfeld-cincinnati توانست از تجربه چندین ساله خود در پردازش مواد بازیافتی استفاده کند. ماشین های متعددی با و بدون اسکرین چنجر(فیلتر توری) در حال حاضر با موفقیت در این زمینه در سراسر جهان فعالیت می کنند. اسکرین چنجر یک دستگاه کاربردی مهم است زیرا مواد خارج شده از اکسترودر را قبل از مرحله دانه بندی بدون اینکه فرآیند را قطع کند فیلتر می کند و خالص بودن و کیفیت کامل محصول نهایی را تضمین می کند.

برای پردازشگرهای PVC که با طیف بسیار وسیع و متفاوتی از مواد کار می‌کنند، انتخاب یک aglomEX با EMS توصیه می‌شود. سیستم تنظیم شکاف برشی که توسط یک موتور الکتریکی کار می کند برای پردازش کل مجموعه فرمولاسیون PVC از نرم تا سخت مناسب است.  در این اکسترودرها با طراحی خاص، یک شکاف برشی بین مارپیچ و سیلندر ایجاد می کنند.

این شکاف را می توان با تنظیم موقعیت نسبی سیلندر به مارپیچ متحرک تغییر داد تا نرخ برش مورد نیاز تنظیم شود. EMS نرم شدگی بهینه را برای انواع زیادی از مخلوط های خشک و فرمول های PVC تضمین می کند. مزیت EMS برای اپراتور این است که دیگر نیازی به کار زمان‌بر و پرهزینه تغییر نیست و EMS حتی می‌تواند به‌صورت بی‌گام با گریدهای مختلف مواد در طول تولید تنظیم شود. مدل های aglomEX با EMS در دو اندازه 114 و 135 میلی متر برای خروجی تا 2000 کیلوگرم در ساعت موجود هستند.

مدل‌های aglomEX کاربرد جهانی دارند، نیازهای صنعت را برای نرخ‌های خروجی بالا و پردازش مواد PCR برآورده می‌کنند و همچنین با دسترسی بهینه برای تمیز کردن آسان طراحی شده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد