ارسال پاسخ

۶ شهریور ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5371

pvc-asso.ir

مصاحبه روابط عمومی انجمن پی وی سی با احسان بابایی پور مدیر فروش شرکت «یزد پلیمر» در نمایشگاه ساختمان

بابایی پور: عامل رکود بازار گرانی محصولات است؛ نه کاهش مجوزهای ساختمانی اکنون مجوزها تنها دیرتر آماده می شوند؛ در اصل دلیل این رکود به گران شدن محصولات باز می گردد.

احسان بابایی پور مدیر فروش شرکت «یزد پلیمر» درباره وضعت بازار داخلی محصولات لوله و اتصالات پی وی سی، گفت: وضعیت بازار این محصولات چندان مطلوب نیست و بازار در یک رکود قرار گرفته است.

بابایی پور درباره کاهش صدور مجوزهای ساختمانی و تاثیر آن بر بازار محصولات پی وی سی، توضیح داد: به باور بنده کاهش این مجوزها تاثیر چندانی بر بازار نداشته است، اکنون مجوزها تنها دیرتر آماده می شوند؛ در اصل دلیل این رکود به گران شدن محصولات باز می گردد.

این کارشناس فروش درباره صادرات محصولات این شرکت توضیح داد: صادرات شرکت ما اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد؛ ما به کشورهای عراق، افغانستان و سوریه صادرات داریم.

وی درباره مشکلات صادرکنندگان و لزوم حمایت نهادهای دولتی از این بخش اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم که همواره صادرکنندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند، موضوع مالیات است که این مالیات پس از 2 سال از سوی دولت به صادرکنندگان باز می گردد.

وی در همین ارتباط افزود: یکی دیگر از مشکلات بخش صادرات، نوسانات نرخ ارز است.

بابایی پور در پاسخ به این پرسش که انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، با توجه به شرایط حاکم بر صنعت باید چه اقداماتی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهد، توضیح داد: اولویت انجمن باید حمایت از تولیدکننده باشد؛ اکنون عرضه مواد اولیه پی وی سی در بورس کالا کم است؛ به ویژه گرید S63، در برخی مواقع، مواد ارسالی از سوی پتروشیمی ها، درجه یک نیست.

مدیر فروش شرکت یزد پلیمر درباره چشم انداز بازار لوله و اتصالات پی وی سی، با توجه به متغییرها و شرایط حاکم بر اقتصاد ایران، گفت: بهبود شرایط اقتصادی در کل به دولت باز می گردد، اگر توافق در برجام حاصل شود، بازار ثبات پیدا خواهد کرد.

این کارشناس فروش در خصوص تاثیر محصولات زیر پله ای بر بازار لوله و اتصالات پی وی سی، اظهار کرد: منشاء بسیاری از زیر پله ای ها به سمنان باز می گردد؛ توان پیگیری این موارد هم از سوی تولیدکنندگان وجود ندارد؛ باید این را هم در نظر داشته باشیم که بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال برند و محصولات با کیفیت هستند.

بابایی پور در پاسخ به این سوال، که آیا محصولات بی کیفیت تهدیدی برای برندها محسوب نمی شوند، گفت: چون واحد تولیدی ما به روز است تهدیدها روی ما تاثیر چندانی ندارد و علاوه بر آن از حضور محصولات با کیفیت به عنوان یک رقیب هم استقبال می کنیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد