ارسال پاسخ

۱۰ مرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5291

pvc-asso.ir

خنک کاری لوله با تانک اسپری از شرکت Conair

PipeMaster MSBH خنک کاری کارآمد و با ظرفیت بالا را برای لوله های تا قطر 24.9 اینچ فراهم می کند.

تانک خنک کننده Conair از اسپری آب برای خنک کردن لوله های PVC و پلی الفین اکسترود شده استفاده می کند.موقعیت این تانک، بعد از تانک خلاء که لوله تحت سایزینگ و خنک کاری اولیه  قرار می گیرد، می باشد. لوله بر روی غلتک‌هایی حرکت می‌کند که مجموعه ای از نازل ها  آب را به صورت کنترل شده و با شدت بالا برای پایان فرآیند خنک‌سازی اسپری می کنند.

تانک خنک کننده MSBH که بخشی از تجهیزات خط PipeMaster Conair  است برای اکستروژن لوله های بزرگ قابل استفاده است. سیستم خنک کاری برای تانک ها از طول 13 تا 19.7 فوت در دسترس است. تانک اسپری مجهز به غلتک های قابل تنظیم برای تسهیل تغییرات سریع در سایز لوله است.

مزیت این سیستم خنک کننده؛ خنک کاری کارآمد و با ظرفیت بالا برای لوله های تا قطر 24.9 اینچ است. به گفته Conair، تانک خنک کننده اسپری تبخیری MSBH در هدایت و انتقال گرما حدود 20 درصد کارآمدتر از تانک های غرقابی  با ظرفیت مشابه هستند. این واحد فشرده دارای ساختار تانک محکم از جنس استیل ضد زنگ و پایه های پهن و قابل تنظیم ارتفاع برای پایداری و ایمنی است. این تانک با اجزای لوله کشی رایج برای تعمیر و نگهداری ساده و ارزان ساخته شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد