ارسال پاسخ

۱۶ آذر ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n526

برگزاری باشکوه همایش و مجمع انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی

متوسلیان طلب حلالیت کرد/ در هیئت مدیره جدید حضور نمی یابم

عباسعلی متوسلیان رئیس سه دوره هیئت مدیره انجمن اخیر و نایب رئیس دوره چهارم، در مجمع عمومی این تشکل، طلب حلالیت کرد و اظهار داشت: بنده به دلایل زندگی شخصی و اهداف دیگری در ترکیب جدید هیئت مدیره انجمن حضور نخواهم داشت.

به گزارش روابط انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، مجمع و همایش انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی روز گذشته 15 آذر ماه در سالن رایزن برگزار شد.
بر اساس این گزارش، حضور مهمانان ویژه و مدیران عالی رتبه بخش های دولتی و خصوصی در بخش همایش، بر غنای آن افزود.
اما نکته مهم مجمع روز گذشته، تصمیم تاریخی عباسعلی متوسلیان برای عدم کاندیداتوری، موجب تعجب و تاثر تعدادی از اعضای انجمن شد.
متوسلیان که در کارنامه وی اقداماتی مانند خرید دفتر ونک و تشکیل تعاونی پی وی سی ایرانیان مشاهده می شود، در محافل و نهادهای تصمیم ساز دولتی و خصوصی نقش موثری در صنعت پلاستیک به صورت کلان و لوله و اتصالات پی وی سی به صورت خاص دارد. 
متوسلیان در بخش معرفی کاندیداها، پشت تریبون حضور یافت، اما بر خلاف انتظار نه برای معرفی خود به عنوان کاندیدا، بلکه برای طلب حلالیت از اعضا و استعفا از کاندیداتوری.
این موضوع ابهام را در میان حاضران افزایش داد. وی در این زمنیه گفت: با بيان واضح در پايان مجمع و قبل از انتخابات اعلام انصراف دادم و حلاليت از همه طلبيده و درخواست کردم که آرای خود را خراب نکرده و سپس از جلسه خارج شدم. 
متوسلیان در این باره گفت: اما برخی از اعضا از سر لطف  بدون توجه به عدم كانديداتورى به اينجانب راى دادن.
وی البته در میانه سخنان خود با اعلام این که جدایی از انجمن مانند جدا کردن طفل از مادر خویش است از اعضای انجمن حلالیت کرد.
در پی انصراف متوسلیان عده ای با هدف منصرف کردن ایشان، با وی به گفت و گو پرداختند اما رئیس سه دوره هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات همچنان اصرار به عدم حضور داشت.
پس از رای گیری مشخص شد که تعدادی از اعضای انجمن سخنان متوسلیان را پذیرفته و برخی دیگر با تصور این که هنوز وی جزو کاندیداها بوده برگه های رای خود را به نام ایشان نوشتند.
متوسلیان در گفت و گو با خبرنگار انجمن اظهار کرد: بنده از همان ابتدا قصد کاندیداتوری نداشتم اما عده ای به اصرار نام اینجانب را بین اسامی کاندیداها نوشتند و علیرغم تاکید بنده بر حذف اسم، اما این کار انجام نشد.
وی ادامه داد: بنده به دوستان تاکید کردم که از نوشتن نام اینجانب خودداری کنند که برخی چنین کاری کردند و تعداد دیگری که تصور می کردند هنوز کاندیدا هستم نام مرا در برگه های رای نوشتند.
وی در پایان دوباره تاکید کرد که در هیئت مدیره جدید با توجه به شرایط زندگی و نیاز به تقلیل بخشی از فشارهای کاری، حضور نخواهد داشت.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد