ارسال پاسخ

۲ مرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5252

pvc-asso.ir

افزایش فروش براسکم در سه ماهه دوم سال 2022 نسبت به مدت مشابه سال گذشته

حجم فروش رزین براسکم در سه ماهه دوم 2022 در بزریل نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دلیل تقاضای بیشتر بازار 11% افزایش یافته است.

در مقایسه با سه ماهه اول، حجم فروش به دلیل تقاضای پایدار محلی برای پلی اتیلن (PE) و پلی پروپیلن (PP) 1 درصد کاهش یافت. صادرات سه ماهه دوم سال 2022 نسبت به سه ماهه دوم 2021 به دلیل شرایط لجستیکی بهتر برای صادرات، 29 درصد افزایش یافته است. در مقایسه با سه ماهه اول2022، صادرات به دلیل فروش بیشتر پلی اتیلن در بازار صادراتی، با توجه به دسترسی کمتر پلی اتیلن در ایالات متحده برای صادرات و شرایط لجستیکی بهتر برای صادرات، 7 درصد افزایش یافت.

به گفته ی یک تولید کننده برزیلی متوسط نرخ استفاده از کراکرها به دلیل تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده سال گذشته در مجتمع پتروشیمی ریو گراند دو سول و کارخانه پی وی سی آلاگواس و به دلیل کمبود مواد اولیه در مجتمع های پتروشیمی  Rio de Janeiro و ABC، نسبت به سه ماهه دوم 2021 با 2 درصد کاهش به 74 درصد رسید.در مقایسه با سه ماهه اول، میانگین نرخ استفاده از کراکرها 12 درصد کاهش یافته است.

طبق  گزارشMRC،  دو شرکت Nexus Circular و Braskem،بزرگترین تولید کننده پلی اولفین در قاره آمریکا و همچنین رهبر بازار و تولید کننده پیشگام برای پلیمرهای زیستی در مقیاس صنعتی، اعلام کردند که یک تفاهم نامه مفصل (MOU) برای تضمین خروجی تولید از یک مرکز جدید بازیافت پیشرفته که در نزدیکی شیکاگو برنامه ریزی شده است، امضا کرده اند.

کارخانه جدید ظرفیت اولیه برای تبدیل سالانه بیش از 30000 تن پلاستیک استفاده شده به مواد جدید با پتانسیل افزایش سریع ظرفیت پردازش به بیش از 120000 متریک تن در سال را خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد