ارسال پاسخ

۱۳ تير ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5167

pvc-asso.ir

نمایشگاه پلاستیک ترکیه (PlastEurasia) همچنان به دنبال سهم بیشتر منطقه ای/ لینک اختصاصی ثبت نام جهت ورود به نمایشگاه

نمایشگاه پلاست اوراسیا استانبول با گرد هم آوردن فعالین صنعت پلیمر در سال 2021، به یک پلتفرم تجاری در سطح منطقه تبدیل شد و تجربه ای منحصر به فرد را به غرفه داران و بازدیدکنندگان خود ارایه داد. در دوره یاد شده بیش از 850 شرکت از 39 کشور جهان در قالب غرفه گذار گرد هم آمدند و نمایشگاه آمار 60742 بازدید کننده تخصصی از 138 کشور را از خود بر جای گذاشت. به نظر می رسد این نمایشگاه قصد دارد همچنان به این رشد ادامه بدهد.

به گزارش انجمن پی وی سی به نقل از بسپار ، این نمایشگاه یکی از  بزرگترین نمایشگاه های ترکیه و نمایشگاهی شناخته شده در صنعت پلاستیک در منطقه و جهان است.

تفکیک موضوعی مشارکت کنندگان
با توجه به  تقاضای مشارکت بسیار بالای شرکت‌ها، سالن جدیدی به سالن‌های موجود برای بخش ماشین آلات و تجهیزات اضافه شده است. شرکت‌های ماشین‌ سازی علاوه بر سالن های 2، 3، 4، 10، 11، 12 و 14 به سرعت در حال جانمایی در سالن جدید شماره یازدهم هستند. در سالن های 5 تا 9 شرکت های مواد اولیه جانمایی شده اند که ظرفیت سالن های یاد شده نزدیک به تکمیل است.

آلمان، آمریکا، بلژیک، چین، دانمارک، فنلاند، کره جنوبی، هند، هلند، اسپانیا، اسرائیل، سوئد، سوئیس، ایتالیا، ژاپن، مالزی، تایلند، تایوان و ایران در بین کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه قرار دارند و انتظار می رود نزدیک به 1000 مشارکت کننده از بیش از 50 کشور در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

این نمایشگاه همانطور که می دانید در اولویت شرکت های ایرانی در سالهای اخیر قرار داشته است. مذاکرات برای حضور هر چه بیشتر شرکت های ایرانی در این نمایشگاه ادامه دارد و شرکت هایی که در خواست خود را به صورت قطعی ارائه کرده اند، شامل: هلدینگ خلیج فارس ، پتروشیمی امیر کبیر، پتروشیمی شازند، پتروشیمی باختر، پتروشیمی تبریز، شرکت پتروپاک مشرق زمین، شرکت نوید زر شیمی، پتروشیمی آریا ساسول، شرکت پوشش پلاستیک صائن، پتروشیمی مارون، پتروشیمی پلی نار و پتروشیمی جم هستند.

۲۰ شرکت ایرانی از جمله این شرکت ها مقدمات حضور در نمایشگاه را آغاز کرده اند.

نمایشگاه PlastEurassia 2022 لینک اختصاصی پیش ثبت نام آنلاین ورود به نمایشگاه را اعلام کرد.

لینک ثبت نام جهت ورود به نمایشگاه

برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با دفتر ایران به شماره 021-88191017_9 سرکار خانم احسنی تماس بگیرید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد