ارسال پاسخ

۲۳ خرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5075

pvc-asso.ir

آسیا پیشرو افزایش ظرفیت جهانی پلی وینیل کلراید تا سال 2026

آمریکای شمالی دنباله رو آسیا در افزایش ظرفیت پی وی سی خواهد بود ظرفیت جهانی پلی‌وینیل کلراید (PVC) در پنج سال آینده رشد قابل‌توجهی را شاهد خواهد بود و از 60.27 میلیون تن در سال 2021 به 69.73 میلیون تن در سال 2026 افزایش می‌یابد و رشد کل 16 درصدی را ثبت می‌کند.

آخرین گزارش GlobalData ، با عنوان "چشم انداز صنعت پلی وینیل کلرید جهانی تا سال 2026 - پیش بینی ظرفیت و هزینه سرمایه ای با جزئیات برای تمام کارخانه های فعال و برنامه ریزی شده" ، بیان می کند که قرار است حدود 39 کارخانه برنامه ریزی شده و اعلام شده در وهله اول در آسیا و سپس  در آمریکای شمالی فعال شوند. در آسیا، چین شش پروژه پی وی سی برنامه ریزی شده و اعلام شده دارد که ظرفیت کل آنها تا سال 2026 حدود 3.25 میلیون تن در سال است. پیش بینی می شود این کشور 1 میلیارد دلار برای هزینه سرمایه ای(هزینه هایی برای ایجاد سود در آینده) صرف کند.

 انتظار می رود کارخانه پی وی سی شرکت شیمیایی Xinjiang Zhongtai با ظرفیت 1 میلیون تن در سال تولید پی وی سی را در سال 2024 آغاز کند.

آمریکای شمالی چهار پروژه برنامه ریزی شده و اعلام شده دارد و عمده افزایش ظرفیت از کارخانه فورموسا پلاستیک خواهد بود. هزینه سرمایه ای این کارخانه 0.35 میلیارد دلار تا سال 2026 خواهد بود.

Formosa Plastics Group و Xinjiang Zhongtai Chemical Co Ltd و Tianjin Bohai Industrial Industry Co Ltd سه شرکت برتر در سطح جهان از نظر افزایش ظرفیت برنامه ریزی شده و اعلام شده طی سالهای آینده خواهند بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد