ارسال پاسخ

۱۶ خرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5052

pvc-asso.ir

نصب لوله های OPVC در خاورمیانه و آفریقا

شرکت Molecor با یک توافقنامه جدید، دسترسی به لوله های پی وی سی آرایش یافته (PVC-O) خود را در خاورمیانه و آفریقا (MEA) امکانپذیر کرده است. این شرکت که دارای لوله های PVC-O برای تامین آب تحت فشار است، قراردادی را با شرکت لوله کشی Corys امضا کرده است.

ماگد ماکار مدیر توسعه تجارت سیستم لوله کشی  CORYSدر عمان و منطقه گفت ما خوشحالیم که می توانیم محصولی پایدار و سازگار با محیط زیست در طول چرخه عمر خود از تولید تا نصب، استفاده و حتی فراتر از آن در بازیافت و استفاده مجدد به مشتریان خود ارائه دهیم. او همچنین گفت که این فناوری مزایای قابل توجهی را از نظر بهره وری هیدرولیک، عملکرد طولانی مدت و صرفه جویی در هزینه نصب شده به لطف تکنیک نصب پوش فیت و ساختار سبک وزن ارائه می دهد . Ignacio Muñoz، مدیر عامل Molecor، افزود: با این توافق، Molecor می‌تواند لوله‌های PVC-O خود را که دارای خواص فیزیکی و مکانیکی عالی و ردپای کربن کم برای انتقال آب تحت فشار است ، در اختیار مشتریان خود در منطقه خلیج فارس قرار دهد. "

Molecor لوله های PVC-O تا قطر1200 میلیمتر با رده های فشاری از 12.5 تا 25 بار تولید می کند و همچنین مجموعه ای از اتصالات PVC-O را ارائه می دهد. این شرکت اخیراً 22 کیلومتر لوله PVC-O را در یک پروژه معدنی در صربستان نصب کرده است. این لوله ها با قطر1000 میلیمتر بخشی از یک تصفیه خانه را تشکیل می دهند که آب های سطحی را پمپاژ می کند. Molecor می‌گوید که این لوله به دلیل عملکرد بالا و راحتی در نصب - حتی زمانی که نوع زمین و سطح آب کار را کند می‌کند - و مقاومت بالای آن در برابر خوردگی انتخاب شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد