ارسال پاسخ

۱۱ خرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5047

pvc-asso.ir

وینیل پلاس بیش از 810 هزار تن پی وی سی در سال 2021 بازیافت کرد

در دهمین مجمع پایداری وینیل پلاس که به صورت زنده از بروکسل پخش شد، شرکت کنندگان اولین سال موفق اجرای تعهد جدید وینیل پلاس تا 2030( تهعدی 10 ساله که سال گذشته توسط صنعت pvc اروپا با هدف به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی pvc در تولید و ساخت اتخاذ شد)، نظاره گر بودند.

Brigitte Deroمدیر عامل وینیل پلاس گفت: هدف ما این است که با تمرکز ویژه بر مصرف و تولید پایدار و تغییرات اقلیمی در برنامه 2030 ملل متحد برای توسعه پایدار مشارکت کنیم. "این، در همسویی کامل با سیاست‌های مرتبط اتحادیه اروپا تحت قرارداد سبز اروپا، مانند برنامه اقتصاد چرخشی اتحادیه اروپا و استراتژی مواد شیمیایی اتحادیه اروپا برای پایداری است."

علیرغم شرایط نامساعد سال گذشته، 810775 تن ضایعات پی وی سی توسط صنعت پی وی سی اروپا از طریق تعهد داوطلبانه بازیافت شد و در محصولات جدید مورد استفاده قرار گرفت که حدود 26.9 درصد از کل ضایعات PVC تولید شده در سال 2021 در EU-27، نروژ، سوئیس و بریتانیا را تشکیل می داد. نرخ بازیافت VinylPlus بالاتر از نرخ بازیافت 23.1 درصدی است که توسط AMI Consulting برای بازیافت کلی پلاستیک در اروپا در سال 2021 تخمین زده شده است. در مجموع از سال 2000 حدود 7.3 میلیون تن PVC به محصولات جدید بازیافت شده است که از انتشار بیش از 14.5میلیون تن دی اکسید کربن به جو جلوگیری کرده است.

VinylPlus همچنین پیشرفت هایی در زمینه اطمینان از قابلیت ردیابی ضایعات داشته است. برای این منظور، Recovinyl، مسئول نظارت و تأیید بازیافت ضایعات PVC در سراسر اروپا، RecoTrace را راه اندازی کرد. RecoTrace یک سیستم جمع آوری داده برای نظارت ، تایید و گزارش بازیافت و مصرف pvc در اروپاست.  برای افزایش قابلیت ردیابی و شفافیت در بازیافت پلاستیک ها در کل زنجیره ارزش پلاستیک،RecoTrace برای برآورده کردن الزامات جمع آوری داده مطابق با سیاست های اتحادیه اروپا و انجمن پلاستیک چرخشی جهت تشویق به بازیافت و استفاده مجدد از پلاستیک، توسعه یافته استاین ابزار تصویر روشنی از جریان مواد و قابلیت ردیابی کامل مواد را فراهم می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد