ارسال پاسخ

۱۰ خرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5042

pvc-asso.ir

نمایشگاه مجازی Chinaplas 2022 آغاز شد

این رویداد آنلاین با 5000 نمایش مجازی تا 14 ژوئن ادامه دارد. نمایشگاه حضوری به دلیل افزایش موارد COVID-19 لغو شد.

نمایشگاه مجازی Chinaplas2022 ، 25 می آغاز شد، نمایشگاهی آنلاین که به دلیل لغو رویداد حضوری در شهر میزبان شنژن چین، برگزار شده است.  این نمایشگاه قرار است از 25 می تا 14 ژوئن با بیش از 5000 نمایش مجازی و بیش از 4000 عرضه کننده فناوری پلاستیک و لاستیک اجرا شود.

نمایشگاه مجازی در چهار بخش سازماندهی شده است: نکات برجسته فناوری نوآورانه پلاستیک و لاستیک سال. CPS+ eMarketplace، وبینارهای داغ فناوری و تجارت الکترونیکی.

CPS+ eMarketplace راهی را برای خریداران و غرفه داران ارائه می دهد تا از طریق یک اتاق گفتگوی آنلاین با چت زنده که تا 17 ژوئن در دسترس خواهد بود،با هم ارتباط برقرار کنند. عملکرد ترجمه به غلبه بر موانع زبانی بین طرفین از کشورهای مختلف کمک می کند. این پلت فرم برای تهیه مواد اولیه پلاستیک و لاستیک، ماشین آلات ، محصولات نیمه آماده طراحی شده است و توسط یک تیم حرفه ای که بازار، تامین کنندگان و خریداران را می شناسند مدیریت می شود. در این پلتفرم، می توانید  فیلم ها و عکس های محصول را مشاهده کنید، قیمت را دریافت کنید، پیام مستقیم ارسال کنید یا در صورت نیاز با تامین کنندگان گفتگو کنید

هشت وبینار دارای سخنرانانی از Huawei، Johnson & Johnson Medical و سایر شرکت‌ها هستند که تجربیات خود را در مورد موضوعاتی مانند نوآوری در طراحی صنعتی، صنعت 4.0 و چاپ سه بعدی به اشتراک می‌گذارند. این نمایشگاه همچنین دارای 70 نشست تجارت الکترونیک است که برای تسهیل ارتباط خریداران با تامین کنندگان طراحی شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد