ارسال پاسخ

۸ خرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5032

pvc-asso.ir

رشد دو رقمی فروش ماشین آلات پلاستیک و لاستیک در ایتالیا

فروش ماشین آلات پردازش پلاستیک و لاستیک ایتالیا شاهد رشد دو رقمی در سال 2021 بود. به گفته ی آماپلاست، نماینده تولیدکنندگان ماشین آلات ایتالیایی ، تولید در سال 2021 با رشد 14 درصدی، از سطح قبل از پاندمی کرونا فراتر رفت و به ارزش 4.45 میلیارد یورو (4.7 میلیارد دلار) رسید.

محرک اصلی، بهبود بازار داخلی بود که تقریباً 30 درصد از نظر ارزش رشد کرد و 2.5 میلیارد یورو (2.6 میلیارد دلار) را به خود اختصاص داد. صادرات بیش از 9 درصد افزایش یافت و به نزدیک 3 میلیارد یورو (3.2 میلیارد دلار آمریکا) رسید. همچنین واردات بیش از 36 درصد افزایش یافت و از یک میلیارد یورو (1.1 میلیارد دلار آمریکا) فراتر رفت.

 10 بازار صادراتی برتر ایتالیا - که مجموعاً بیش از 56٪ از کل صادرات را تشکیل می دهند - در سال 2021 توسعه یافت. استثنا" تنها صادرات به لهستان 12% و اسپانیا 28% افت کرد. در مجموع صادرات به این 10 کشور نزدیک به 9 درصد رشد داشته است. بیشترین صادرات به ایالات متحده آمریکا و هند (هر دو با افزایش حدود 33 درصد) بوده است. با این حال، آماپلاست هشدار داد که افزایش تولید ماشین آلات با عواملی مانند قرنطینه در چین و جنگ روسیه و اوکراین - که باعث افزایش شدید قیمت انرژی شده است، تحت تاثیر قرار می گیرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد