ارسال پاسخ

۷ خرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5026

pvc-asso.ir

افزایش خروجی در تولید پروفیل پی وی سی با سیستم پودر ساز جدید

نصب یک سیستم پودرساز جدید ، پردازنده اکستروژن پی وی سی را قادر می سازد که ظرفیت تولید را افزایش دهد. به همین منظور و در پاسخ به بازار پر رونق ساخت و ساز در آمریکای شمالی، سیستم پودر کننده PKM800 از صنایع پالمن در کارخانه های پروفیل پنجره پی وی سی به منظور افزایش ظرفیت تولید نصب شد.

پودرساز به افزایش توان و بهره وری، کاهش هزینه مواد و تمیزی بیشتر برای محصولات ساخته شده از  PVC کمک کرده است. پودرساز ضایعات PVC را  به پودر تبدیل می کند و 2000 پوند در ساعت PVC بازیافتی را در اندازه ذرات مش20 (840 میکرون) تحویل می دهد.

PKM800 دارای محفظه ای کیسه ای با موتور جت هوا دمشی است که برخلاف کیسه های فیلتر معمولی، هوا را می دمد و گرد و غبار را به سمت پایین در یک ظرف تخلیه می کند. بنابراین ایمن تر و کار با آن تمیز تر از مدل های رقابتی است.

این پودرهای بازیافتی با مواد پی وی سی بکر مخلوط شده و دوباره وارد فرآیند اکستروژن پروفیل می شوند. به گفته این شرکت، PKM800 دو برابر مدل های پودر کننده قبلی، خروجی را افزایش می دهد.

این پودرساز همچنین توزیع اندازه ذرات یکنواخت را برای تولید پروفایل های پیچیده تر و دقیق تر ارائه می دهد. می توان پودر باکیفیت تولید کرد و حفره ها و نقص ها را در قطعات نهایی کاهش داد. پودرساز PKM800دارای فناوری برش قطعه است که دندانه های متفاوتی را برای کاربردهای مختلف ارائه می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد