ارسال پاسخ

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4994

pvc-asso.ir

بازار جهانی اصلاح کننده PVC

پیش بینی می شود که اندازه بازار جهانی اصلاح کننده PVC از 3153 میلیون دلار در سال 2020 به 3407 میلیون دلار در سال 2026 برسد و با نرخ رشد سالانه 1.3% در طول سال های 2021 تا 2026 توسعه یابد

PVC پلیمری مهم در جهان است و باید خواص آن را با افزودن انواع اصلاح کننده های پی وی سی تقویت کرد و بتوان این پلیمر را برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار داد. در حال حاضر ACR (پلیمر مبتنی بر اکریلیک)، MBS (متاکریلات بوتادین استایرن)، CPE (پلی اتیلن کلرینه شده) اصلاح کننده های اصلی PVC در بازار هستند.

چین بزرگترین تولیدکننده اصلاح کننده PVC در حال حاضر است که در سال 2015 حدود 30.85 درصد از سهم تولید را در اختیار داشت. از آنجایی که چین بزرگترین مصرف کننده رزین PVC است، به بزرگترین مصرف کننده اصلاح کننده PVC  درجهان تبدیل شده است.

رزین پی وی سی یکی از پرمصرف ترین رزین های در حال حاضر می باشد. با توجه به این موضوع، کارشناسان خوشبین هستند و تخمین می زنند که تقاضا برای اصلاح کننده PVC در 6 سال آینده به افزایش خود ادامه خواهد داد و در سال 2022 به 2261.0 هزار تن خواهد رسید.

در مورد منطقه مصرف، هند نیز بر بازار PVC تأثیر خواهد گذاشت زیرا این کشور سریعترین رشد را در مصالح ساختمانی تجربه می کند که نشان دهنده پتانسل بالای بازار برای اصلاح کننده PVC است .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد