ارسال پاسخ

۲۷ دى ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4710

pvc-asso.ir

قیمت pvc اروپا از نوامبر 2021 برای بازارهای CIS ثابت است

مذاکرات بر سر قیمت پلی وینیل کلراید اروپا (PVC) برای محموله های ژانویه به کشورهای CIS از اواسط هفته گذشته آغاز شد. بر اساس گزارش ICIS-MRC Price، قیمت اتیلن برای دومین ماه متوالی در منطقه ثابت بوده است که بر اساس آن، تولیدکنندگان اروپایی قیمت پی وی سی صادراتی ماه دسامبر خود را برای محموله های ژانویه ثابت نگه داشتند.

قیمت قرارداد ژانویه اتیلن در سطح ماه قبل مورد توافق قرار گرفت، که از نظر تئوری اجازه می دهد در مورد ثابت بودن هزینه خالص تولید PVC صحبت کنیم. تقاضای قوی برای رزین پی وی سی نیز در اروپا وجود دارد، از جمله تقاضا از برخی بازارهای صادراتی. بیشتر تولیدکنندگان قیمت پی وی سی صادراتی ماه دسامبر خود را برای محموله های ژانویه حفظ کردند که تقریباً با سطح نوامبر مطابقت داشت.

در واقع کمبود  PVC در اروپا در طول سال 2021 به دلیل تعطیلی های برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده برای تعمیرات تولید کنندگان داخلی و واردات کمتر، وجود داشت. عرضه PVC در دو ماه گذشته سال 2021 به تدریج در بازار افزایش یافته است، اما بازار تا اشباع شدن فاصله دارد. علاوه بر این، وقفه در کار برخی از تولیدکنندگان همچنان باقی است.

در ژانویه، تولیدکنندگان اروپایی قیمت ها را در محدوده 1650-1710 یورو به ازای هر تن FCA حفظ کردند که عملاً با سطح نوامبر و دسامبر مطابقت داشت.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد