ارسال پاسخ

۷ دى ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4662

pvc-asso.ir

بازار پلی وینیل کلراید در آمریکای شمالی

انتظار می رود بازار پلی وینیل کلراید آمریکای شمالی با نرخ رشد 4.9% بین سال های 2021 تا 2026 توسعه یابد.

بازار پلی وینیل کلراید در آمریکای شمالی در سال 2020، 4688 میلیون دلار ارزش داشت و انتظار می رود در این دوره پیش بینی با نرخ رشد سالانه 4.9% توسعه یابد.این بازار در سال 2020 تحت تاثیر منفی کووید 19 قرار گرفت و کشورهای این منطقه برای جلوگیری از انتشار ویروس قرنطینه شدند. صنایع مختلف مصرف کننده نهایی مانند ساختمان سازی، برق و الکترونیک، خودروسازی و ...  به دلیل اختلال در زنجیره تامین، توقف کار و کمبود نیروی کار به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند.

در میان مدت، عوامل اصلی محرک این بازار ، افزایش استفاده از پلاستیک ها در صنعت ساخت وساز و مراقبت های بهداشتی است.

از طرف دیگر انتظار می رود که تاثیر منفی پاندمی کووید19 مانع از رشد این بازار شود.

بازیافت پلی وینیل کلراید احتمالا به عنوان یک فرصت در آینده عمل خواهد کرد.

لوله های پی وی سی بیش از 60 سال است که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند زیرا صرفه جویی در انرژی حین تولید، هزینه پایین و طول عمر بالا بدون نیاز به تعمیر را ارائه می دهند. این لوله ها به طور گسترده برای سیستم های لوله کشی آبرسانی، فاضلابی و زهکشی استفاده می شوند زیرا دچار رسوب و خوردگی نمی شوند و سطوح صافی را فراهم می کنند که انرژی مورد نیاز برای پمپاژ را کاهش می دهد.

کفپوش پی وی سی مزایای متعددی از جمله دوام، زیبایی، سهولت در نصب و نظافت و قابلیت بازیافت دارد. همچنین در طول سالیان متمادی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از زمینه های صنعت ساخت و ساز که در آن از PVC استفاده می شود، سقف سازی است و عمدتا به دلیل نیازهای کم برای تعمیر و نگهداری بیش از 30 سال دوام می آورد.

در منطقه آمریکای شمالی، انتظار می‌رود صنعت ساخت‌وساز شاهد رشد متوسطی باشد. در ایالات متحده، مناطق جنوبی و غربی  همچنین نوادا، تگزاس و نیومکزیکو مناطق کلیدی برای رشد هستند. در کانادا، انتظار می‌رود که صنعت ساخت‌وساز با افزایش مجدد ساخت و سازهای غیر ساختمانی در این دوره پیش‌بینی رشد خود را از سر بگیرد.

ایالات متحده یکی از بزرگترین و قدرتمندترین اقتصادهای جهان است. نرخ رشد اقتصاد در سال 2017 ، 2.3 درصد بود که در سال 2018 به 3 درصد افزایش یافت. همچنین در سال 2019 رشد تولید ناخالص داخلی حدود 2.2 درصد بود، یعنی 0.8 درصد کمتر از سال 2018. با این حال، تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2020 به 3.5٪- کاهش یافت که به شدت تحت تأثیر همه گیری کووید19 گرفت. بر اساس پیش‌بینی‌های صندوق بین‌المللی پول، انتظار می‌رود تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2021 با بهبودی کشور از وضعیت همه‌گیری به 6.4 درصد افزایش یابد.

طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده، تعداد کل مسکن های خصوصی که در مارس 2020 احداث شد با نرخ سالانه تعدیل فصلی 1,216,000 بوده که نشان دهنده رشد 1.4 درصدی نسبت به مارس 2019 است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد