ارسال پاسخ

۲۸ آذر ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4633

pvc-asso.ir

فروش ماشین آلات پلاستیک در سه ماه سوم سال 2021 افزایش یافت

اکسترودرهای دومارپیچ بیشترین افزایش فروش را در بین ماشین الات پلاستیک ثبت کردند.

براساس گزارش انجمن صنعت پلاستیک (PLASTICS) محموله های ماشین آلات قالب گیری تزریق پلاستیک و اکسترودرها در سه ماهه سوم سال 2021 رشد داشته است و برآورد اولیه از ارزش کل آنها 333.8 میلیون دلار تعیین شده است.

بر اساس آماری که کمیته آمار تجهیزات پلاستیک (CES) گردآوری کرد، محموله‌ها نسبت به سه ماهه قبل رشد 4 درصدی داشته است و نسبت به سه ماهه سوم سال 2020، 8.8 درصد افزایش را نشان می دهد.

اکسترودرهای دو مارپیچ بیشترین رشد را داشتند و این آمار نشان می دهد که فروش در سه ماهه سوم 44.4 درصد افزایش یافت و 61.2 درصد بیشتر از سه ماهه سوم سال گذشته بود. افزایش 7.2 درصدی محموله های اکسترودر تک مارپیچ نسبت به سه ماهه دوم و افزایش 15.9 درصد نسبت به فصل مشابه در سال 2020 مشاهده شد.

ماشین‌ آلات قالب‌گیری تزریقی رشد 1.6 درصدی را برای سه ماهه سوم و رشد 5.7 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت کردند.

در نظر سنجی سه ماهه از تامین کنندگان ماشین الات پلاستیک که CES  به طور معمول انجام میدهد، پاسخ دهندگان شرایط فعلی بازار و همچنین انتظارات آینده خود را تشریح کردند. در نتایج سه ماهه سوم، 75.5 درصد از پاسخ دهندگان انتظار دارند در سه ماهه آینده شرایط بازار بهبود یابد و یا حداقل ثابت بماند. درنظر سنجی سه ماهه دوم حدود 92.7% از پاسخ دهندگان همچنین نظری داشتند.

با نگاهی به 12 ماه آینده، 75% از پاسخ دهندگان انتظار دارند که شرایط بازار ثابت و روبه بهبود باشد که در نظر سنجی انجام شده در سه ماهه دوم 78.7 درصد از پاسخ دهندگان منتظر رشد در سال آینده بودند.

با تداوم خروج اقتصاد از پاندمی، فروش محموله های تجهیزات پلاستیکی در سه ماهه سوم افزایش یافت و این افزایش فروش با افزایش تولید پلاستیک مطابقت داشت. افزیش تولید پلاستیک در سه ماهه سوم 4.2 درصد نسبت به سه ماهه دوم و 5.9 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.

داده های PLASTICS ، پیش بینی های قبلی ما را تایید می کند و نشان می دهد که چشم انداز ماشین آلات پلاستیک در نیمه دوم سال 2021 مثبت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد