ارسال پاسخ

۲۱ آذر ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4612

pvc-asso.ir

تثبیت قیمت PVC اروپا در ماه دسامبر برای کشورهای CIS

مذاکرات بر سر قیمت پلی وینیل کلراید اروپایی (PVC) برای محموله های دسامبر به کشورهای CIS از اواسط هفته گذشته آغاز شد. براساس گزارش قیمت ICIS، قیمت اتیلن اندکی در این منطقه کاهش یافت اما تولیدکنندگان اروپایی قیمت های صادرات PVC در ماه نوامبر را برای محموله های دسامبر حفظ کردند.

قیمت قرارداد دسامبر اتیلن نسبت به ماه قبل 10 یورو به ازای هر تن کاهش یافت، که از نظر تئوری اجازه می دهد در مورد کاهش 4 یورو در تن در هزینه خالص تولید PVC در مقایسه با نوامبر صحبت کنیم. اما تقاضای خوب برای PVC، از جمله در بازار داخلی، امکان حفظ قیمت های بالا را فراهم می کند.

اکثر تولیدکنندگان، قیمت پی وی سی صادراتی ماه نوامبر را برای محموله های دسامبر حفظ کردند. تعطیلی های برنامه ریزی شده در اروپا در واقع به پایان رسیده است و عرضه PVC به تدریج در بازار افزایش می یابد، اما بازار هنوز تا اشباع فاصله دارد. علاوه بر این، وقفه در کار برخی از تولیدکنندگان همچنان باقی است.

به طور خاص، به گفته فعالان بازار، کارخانه  Anwilدر لهستان به دلیل مشکلات فنی تولید را متوقف کرد.همه این عوامل به تولیدکنندگان اروپایی اجازه می دهد تا در چند سال گذشته سطوح بالای قیمتی را هم برای بازارهای داخلی و هم برای بازارهای صادراتی حفظ کنند.

به طور کلی، معاملات مربوط به محموله های ماه دسامبر پلی وینیل کلراید سوسپانسیون (SPVC) به بازارهای کشورهای CISدر محدوده 1650-1710 یورو در هر تن FCA انجام شد که عملاً با سطح نوامبر مطابقت دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد