ارسال پاسخ

۹ آذر ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4574

pvc-asso.ir

تثبیت قیمت های پلی وینیل کلراید در ایالات متحده آمریکا

انتظار می رود قیمت پلی وینیل کلراید در آمریکا ثابت بماند زیرا تقاضا از بازارهای صادراتی همچنان بالاست و عرضه داخلی با تقاضای روبه رشد برای مواد مطابقت دارد.

 قیمت گرید سوسپانسیون  PVC در اواسط سپتامبر به بالاترین حد خود یعنی 1960 دلار امریکا در هر تن رسید. قیمت ها از آن زمان تاکنون ثابت بوده و سطح  قیمت ها برای ماه های اکتبر و نوامبر نیز مشابه بوده است. قیمت ها در ماه سپتامبر به دلیل محدودیت های عرضه مربوط به طوفان آیدا افزایش یافت که منجر به تعطیلی چندین کارخانه در کشور شد و قیمت ها را در ماه سپتامبر افزایش داد. قیمت ها از سپتامبر یک مسیر ثابت را دنبال می کنند زیرا عرضه ای که پس از تعطیلی های ناشی از آیدا احیا شده است، می تواند با تقاضای رو به افزایش بازار صادرات در ایالات متحده مطابقت داشته باشد.

پلی وینیل کلراید پلیمری است که کاربرد عمده ای در بخش ساخت و ساز و خودرو دارد. این پلیمر عمدتا برای تولید لوله و کابل و قطعات خودرو استفاده می شود. تقاضای جهانی برای پلی وینیل کلراید در سال 2020 حدود 43 میلیون تن بود و انتظار می رود در سال های آینده تا سال 2030 با نرخ رشد سالانه مرکب حدود 4 درصد افزایش یابد. به گفته ChemAnalyst، انتظار می‌رود که قیمت PVC در ایالات متحده ثابت بماند و سطوح فعلی را در حدود 1960 دلار در هر تن در ماه آینده نیز حفظ کند. دلیل این ثبات قیمت، مطابقت عرضه با تقاضا است. انتظار می رود قیمت ها در سال جدید با افزایش عرضه و ایجاد شکاف عرضه و تقاضا، اندکی نوسان داشته باشد.پیش بینی می شود این نوسانات قیمت تا سه ماهه اول سال آینده ادامه داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد