ارسال پاسخ

۲ آذر ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4554

pvc-asso.ir

وینولیت خط تولید جدید PVC با انتشار پایین کربن را راه اندازی کرد

شرکت آلمانی Vinnolit تولید کننده کلر آلکالی و وینیل از راه اندازی خط پلی وینیل کلراید GreenVinTM با کاهش ردپای کربن برای مجموعه محصولات خود خبر داد.

تقاضای بازار برای پلاستیک ها و مواد با انتشار کربن پایین به سرعت در حال افزایش است زیرا مشتریان به دنبال راه هایی برای کاهش ردپای کربن و دستیابی به اهداف پایداری هستند. GreenVin™ PVCهمانند PVC معمول عمل می کند و در عین حال محصول سازگارتر با آب و هوا است.

نام تجاری GreenvinTM ورود سبزتر برق را به واحد الکتروشیمیایی در فرایند تولید، همچنین بهبود مستمر بهره وری انرژی در فرایند تولید  PVC را منعکس می کند. این منبع انرژی سبزتر، از طریق خرید تضمینی برق (GOOs) از ظرفیت های تولید برق تجدید پذیر به دست می آید. خرید تضمینی برق تنها ابزار دقیقی است که منشا برق تولید شده از منابع انرژی تجدیدپذیر را اثبات می‌کنند.

Vinnolit ادعا می کند در تولید PVC، 25% کاهش ردپای کربن در مقایسه با PVC معمولی بسته به گرید و نوع رزین را خواهد داشت. این موضوع توسط مشاوران پایداری AG مطابق با استاندارد ISO 14067 محاسبه شده است و توسط TÜV Rheinland بررسی و تایید شده است. کلر تولید شده برای  PVC بسیار انرژی بر است بنابراین از خرید تضمینی برق می توان برای ادعای ردپای کربن کمتر استفاده کرد اما در تولید این محصول هیچ تفاوتی در مواد اولیه، فرایند تولید و یا محصول نهایی وجود ندارد.

راه اندازی خط تولید جدید GreenVin™ PVC به دنبال عرضه کاستیک سودا GreenVin به بازار که در اوایل سال جاری صورت گرفت ، عملیاتی شد . خرید برق سبز - علاوه بر بهبود مستمر بهره وری انرژی در فرآیندهای تولید - گامی در جهت دستیابی به تامین PVC با دی اکسید کربن صفر است. علاوه بر این Vinnolit با شرکای خود همکاری می کند تا PVC زیستی را برپایه اتیلن زیستی ارائه دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد