ارسال پاسخ

۱ آذر ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4551

pvc-asso.ir

پی وی سی در بین مواد لوله کشی مورد استفاده در پروژه های آب ایالات متحده رتبه مطلوبی دارد

براساس بررسی اخیر موسسه وینیل (VI) انجمن تجاری ایالات متحده به نمایندگی از تولیدکنندگان وینیل، مونومر وینیل، افزودنی ها و اصلاح کننده ها در سراسر آمریکا از مهندسان، پیمانکاران و کارکنان شهرداری درگیر در پروژه های آب، گزارش می دهد که لوله های پی وی سی برای زیرساخت های آبی ترجیح داده می شود

ند مونرو رئیس موسسه وینیل گفت: ما بسیار خوشحالیم که خبر انتخاب پی وی سی را به عنوان یک ماده ترجیحی در بسیاری از کاربردهای لوله کشی می شنویم.لوله پی وی سی قابلیت اطمینان و دوام بی نظیری را رائه می دهد و نقش مهمی در تحویل و انتقال آب سالم دارد و ما بسیار مفتخریم که می بینیم در انتخاب مواد لوله کشی، مزایای پی وی سی مورد توجه قرار می گیرد.

این نظر سنجی توسط Accountability Information Management (AIM) یک شرکت تحقیقات بازاریابی متخصص در کانال های فروش تجاری در بهار 2021 انجام شد. هدف از این نظرسنجی کسب اطلاعات بیشتر در مورد رضایت بازار از لوله های پی وی سی و درک بهتر میزان مشارکت مخاطبان در مورد مواد لوله در پروژه های زیرساختی آب بود. در این نظرسنجی سوالاتی در مورد مواد مختلف لوله کشی از جمله  PVC، چدن، آزبست سیمان، بتنی، فولاد گالوانیزه، چدن داکتیل و سایر پلاستیک های مورد استفاده در کاربردهای آشامیدنی، فاضلاب، کشاورزی، زهکشی و هواکش پرسیده شد.

از بین تمام کاربردها، پاسخ دهندگان پیش بینی می کنند که برای کاربرد انتقال آب آشامیدنی به طور متوسط حدود 65% از پروژه های لوله جدید و پروژه های جایگزینی خطوط قدیمی از  PVC باشد .

پیش بینی می کنید  در چند درصد از پروژهای جدید یا جایگزینی و تعویض از لوله های  PVC استفاده شود؟

کاربرد لوله

نظر پاسخ دهندگان

انتقال آب آشامیدنی

64%

فاضلابی

77%

کشاورزی

47%

هواکش

66%

 

یکی از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفت: در 45 سال کار مشاوره ای، از خاک رس، چدن و مس به PVC  برای اکثر پروژه ها رسیده ام. اگر این لوله از نظر محل اتصال و استحکام صحیح نصب شده باشد، جایگزین بهتری است.

پاسخ دهندگان مهم ترین مزایای کلیدی این لوله ها را سهولت نصب، سهولت تعمیر و نگهداری و دوام پی وی سی برای پروژه های آب ذکر کردند.

به نظر شما پنج مزیت مهم استفاده از لوله پی وی سی برای پروژه های آب چیست؟

مزیت های مهم پی وی سی

میانگین کلی

راحتی در نصب

84.1%

سهولت در تعمیر و نگهداری

70.1%

عملکرد بادوام و طولانی مدت

67.3%

در دسترس پذیری

59.8%

 میزان پایین خوردگی

53.3%

 

علاوه بر این، پاسخ دهندگان به این نظرسنجی سطح بالایی از رضایت خود را از بسیاری از ویژگی های لوله های PVC ابراز کردند.

از اعداد 1 تا 10 مشخص کنید که چقدر از فاکتورهای زیر مرتیط با لوله پی وی سی راضی هستید(1= راضی نیستم، 10= کاملا راضی هستم)

عوامل مرتبط با لوله های  PVC

 میانگین رضایت کلی

خوردگی لوله

8.8

سهولت نصب

8.7

سهولت تعمیر و نگهداری

8.4

تجربه استفاده از لوله های PVC

8.4

عملکرد با دوام و طولانی مدت

8.2

قیمت کلی( خرید و نصب)

8.2

ارزیابی چرخه حیات

8

نرخ پایین شکست

7.7

ملاحظات سلامتی و ایمنی

7.7

پایداری

7.6

تاثیر بر محیط زیست

7.1

بازیافت پذیری

6.5

 

این نظرسنجی از 20 آوریل 2021 تا 3 می 2021 برای درک و استفاده از مواد لوله‌کشی PVC برای پروژه‌های زیرساختی آب توسط شهرداری‌ها در ساختمان‌های مسکونی/تجاری و کاربردهای کشاورزی انجام شد. این نظرسنجی از طریق ایمیل انجام شد و برای بیش از 100000 نفر که از لیست های اختصاصی صنعت شناسایی شده بودند ارسال شد.

پاسخ دهندگان از اینکه موسسه وینیل در حال انجام تحقیق است، آگاه نبودند. ترکیب پاسخ دهندگان در نظرسنجی عبارت بودند از: 13% پیمانکاران، 43% کارمندان شهرداری و 44% مهندسان. پاسخ دهندگان از تمام مناطق ایالات متحده بودند و پوشش منطقه ای 18٪ غرب، 17٪ شمال شرق، 31٪ باختر میانه و 34٪ جنوب بود. سطح اطمینان این نظرسنجی 95 درصد اعلام شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد