ارسال پاسخ

۲۹ آبان ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4542

pvc-asso.ir

تعهد بایدن برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در آمریکا و نقش صنعت وینیل

در روز زمین، پرزیدنت بایدن میزبان یک نشست مجازی اقلیمی بود که استراتژی خود را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی تشریح کرد. یکی از برجسته‌ترین اهداف او کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای آمریکا به میزان 50 درصد نسبت به سطوح سال 2005 تا سال 2030 بود. این هدف تقریباً دو برابر مقداری است که اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2015 تعیین کرد.

رئیس جمهور بایدن گفت: این اقدام آمریکا را در مسیر اقتصاد انتشار صفر تا سال 2050 قرار می دهد.

سارا گودوین از موسسه وینیل گزارش می دهد:

هر سال، سازمان دهندگان روز زمین موضوع جدیدی را برای آموزش بهتر انتخاب می کنند - اما امسال، آنها همان موضوع 2020 را مطرح کردند: تغییرات آب و هوایی. سازمان دهندگان نوشتند: "تغییرات آب و هوایی نشان دهنده بزرگترین چالش برای آینده بشریت و سیستم های پشتیبانی از زندگی است که جهان ما را قابل سکونت می کند."

کاهش تولید گازهای گلخانه ای برای جلوگیری از تغییرات آب و هوایی در آینده و معکوس کردن اثراتی که در حال حاضر در جریان است، حیاتی است.

بایدن در اولین روز ریاست‌جمهوری خود، با پیوستن مجدد به توافق پاریس، یک معاهده بین‌المللی در مورد اقدام اقلیمی، به یک وعده تبلیغاتی خود عمل کرد. این توافقنامه در نوامبر 2016 و پس از پیوستن 55 کشوری که 55 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای جهانی را تشکیل می دهند، به طور رسمی به اجرا درآمد. امروز، 190 کشور مسئول بیش از 90 درصد انتشار گازهای گلخانه ای جهان، این موافقتنامه را تصویب کرده اند.

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، برای صنعت وینیل، بیش از 30 سال است که مورد توجه قرار گرفته است و از سال 1987، انتشار مونومر وینیل کلرید 84٪ کاهش یافته است در حالی که  تولید محصولات رزین وینیل 99٪ در همان دوره زمانی افزایش یافته است. حتی هنوز، این صنعت متعهد به کاهش بیشتر انتشار گازهای گلخانه ای است. در یک ارزیابی که در سال 2015 انجام شد، سهامداران صنعت به ما گفتند که کاهش انتشار آلاینده‌ها همچنان یک اولویت است. بنابراین زمانی که شورای پایداری وینیل چارچوب خود را برای هدایت پیشرفت پایداری صنعت وینیل ارائه کرد، انتشار گازهای گلخانه‌ای یکی از سه دسته اقدام اساسی بود که همچنان بر آن تمرکز خواهد شد.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با دولت بایدن برای دستیابی به این هدف و پیشبرد پایداری صنعت و کشور خود هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد