ارسال پاسخ

۱۱ آبان ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4493

pvc-asso.ir

پیش بینی بازار جهانی لوله های محافظ هادی تا سال 2026

بازار جهانی لوله های برقی در سال 2021، 6.5 میلیارد دلار تخمین زده شده و پیش بینی می شود تا سال 2026 به 9.1 میلیارد دلار برسد و با نرخ رشد سالانه 6.9% از سال 2021 تا 2026 توسعه یابد.

عوامل محرک برای بازار لوله های برقی، سرعت بالای صنعتی شدن و شهر نشینی و افزایش تقاضا برای برق یا تولید برق در سراسر جهان است. رشد بازار لوله های برقی با افزایش آگاهی در مورد ایمنی و اجرای مقررات ایمنی توسط دولت ها پشتیبانی می شود.

انتظار می رود مجاری الکتریکی انعطاف پذیر سریع ترین رشد را در بازار مجاری الکتریکی در طول این دوره پیش بینی داشته باشد. کار با لوله های الکتریکی انعطاف پذیر بسیار راحت تر از لوله های فلزی یا پلاستیکی سخت است.زیرا برای استفاده از لوله ها هیچ خمشی نیاز نیست.

انتظار می رود که لوله های محافظ غیر فلزی در طول این دوره پیش بینی با نرخ رشد سالانه بالاتر در بازار لوله های برقی رشد کند.

مجاری غیر فلزی هم به صورت صلب و هم انعطاف پذیر رایج است. این لوله ها به راحتی نصب می شوند، سبک وزن و قابل خم شدن با دست هستند. علاوه بر این مقاومت خوبی در برابر خوردگی و نفوذ رطوبت دارند.  مواد غیر فلزی مورد استفاده برای لوله های الکتریکی عبارت است از  PVC، PP  و  HDPE و مواد دیگر. برای استفاده در بالای زمین، مجاری غیر فلزی باید ضد شعله، مقاوم در برابر گرما و نورخورشید و اثرات دمای پایین باشند.

بخش ساختمان و ساخت و ساز بیشترین سهم را در بازار لوله های برقی در طول این دوره پیش بینی دارد.

بخش ساخت و ساز بیشترین سهم حدود 54.6% از کل بازار مجاری برقی را به خود اختصاص داده است. صنعت ساختمان را می توان به بخش های مسکونی و تجاری تقسیم کرد. براساس گزارش انجمن ملی حفاظت از آتش، نقیصه های الکتریکی دومین عامل اصلی آتش سوزی در نظر گرفته می شود و منجر به آتش سوزی حدود 13% از خانه های ایالات متحده به دلیل عدم وجود مجاری محافظتی برقی شده است. همچنین 18% از مرگ و میرها و حدود 20% از خسارات مالی ناشی از نقیصه های الکتریکی است.

آسیا اقیانوسیه بزرگترین بازار برای لوله های برقی است.

APAC در سال 2020 سهم حدود 37.8% از بازار جهانی لوله های برقی را به خود اختصاص داد. عواملی مانند دسترسی به مواد خام و نیروی انسانی همراه با فناوری ها و نوآوری های پیچیده باعث رشد اقتصادی در منطقه APAC شده است. طبق گزارش بانک جهانی، دوغول اقتصادی منطقه APAC، چین و ژاپن، دومین و سومین اقتصادهای بزرگ جهان تا سال 2020 بودند. انتظار می رود اقتصادهای نوظهور در APAC به دلیل رشد صنعت ساخت و ساز ناشی از توسعه سریع اقتصادی و ابتکارات دولت در توسعه زیرساختی، تقاضای قابل توجهی برای مجاری برق داشته باشند.

انتظار می‌رود APAC سریع‌ترین بازار در حال رشد برای لوله‌های برقی در سراسر جهان در طول این دوره پیش‌بینی باشد. مصرف قابل توجه، افزایش جمعیت شهری، هزینه های پایین نیروی کار و دسترسی آسان به مواد اولیه، شرکت های بین المللی را به سمت انتقال امکانات تولیدی خود به این منطقه جذب می کند. افزایش تقاضا برای لوله های برقی را می توان تا حد زیادی به زیرساخت های رو به رشد و صنایع ساخت و ساز نسبت داد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد