ارسال پاسخ

۸ آبان ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4477

pvc-asso.ir

معرفی میکرومستربچ ها و کنسانتره رنگی برای PVC و کابل

شرکت Delta Tecnic متعهد به پیشرفت های تکنولوژیکی جدید مانند میکرومستربچ ها است. میکرومستربچ نوعی مستربچ با اندازه پلت( pellet ) کاهش یافته است که باعث بهبود مقدار مستربچ در اکستروژن کابل می شود.

این یک محصول نوآورانه قابل اجرا برای  PVC و پلی اولفین هاست که کنترل بهتر و بهینه توزیع رنگ را بهبود می بخشد، کیفیت محصول را افزایش میدهد، سرعت تولید کابل را افزایش می دهد و در نهایت منجر به صرفه جویی در هزینه می شود.

حرکت به سمت خودروهای برقی نیاز به باتری و کابل های شارژ دارد. در این زمینه ، این شرکت به تازگی کارخانه جدید خود را در مکزیک ، در شهر Querétaro افتتاح کرده است. این شرکت کنسانتره های رنگی را عمدتا برای تولید کابل های خودرو ، ابتدا در مقیاس ملی و سپس برای کل قاره آمریکا تولید کرد. Delta Tecnic توسعه مواد جدید را برای حمایت از خودروهای برقی بر عهده گرفته است.

در رابطه با بهره وری از انرژی، تقاضای بالایی برای پروفیل هایی که مصرف انرژی کمتری در ساختمان های عمومی و خصوصی دارند، همچنین کابل برای تولید برق از طریق باد و فتوولتائیک وجود دارد. علاوه براین، با دور شدن مصرف کنندگان از شهرها به کابل های کم فشار و فیبر نوری بیشتری نیاز است. بنابراین نوآوری های تکنیکال Delta Tecnic می تواند تمام روندهای تغییر رفتاری که در جامعه مشاهده می کنیم را پوشش دهد.

در صنایع کابل و  PVC این شرکت همواره برای تغییرات تکنولوژیکی پیش قدم بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد