ارسال پاسخ

۱۰ مهر ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4398

pvc-asso.ir

افزایش فروش ماشین آلات ایتالیایی در نیمه اول سال 2021

بخش ماشین الات پلاستیک ایتالیا در نیمه اول سال 2021 پیشرفت چشمگیری داشته است. آمار و ارقام انجمن تجاری Amaplast افزایش 11 درصدی در فروش را نشان می دهد. فروش داخلی همچنان بالا است و فروش خارجی عمدتا برای جایگزینی قطعات است.

شرکت ها در نیمه اول سال 2021 شاهد بهبود سفارشات بوده و 46% رشد را در مقایسه با نیمه اول سال 2020 ثبت کرده اند. این امر عمدتا ناشی از افزایش تقاضای مشتریان ایتالیایی بوده است. همچنین تقاضای مثبتی از خارج کشور هم برای ماشین آلات و هم برای قطعات نیز وجود داشته است ( تا 58% افزایش).

Amaplast همچنین یک نظرسنجی آماری در سطح ملی را بین 350 شرکت از اعضای خود انجام داده است. این شرکت ها 13000 نفر را استخدام کرده اند و در آمد 4.2 میلیار دلار در سال 2020 ایجاد کردند. بیشتر آنها شرکت های کوچک هستند : سه چهارم آنها کمتر از 12 میلیون دلار درآمد دارند. شرکت های بزرگ که 26% از کل را تشکیل می دهند، حدود 77% از گردش مالی را به خود اختصاص داده اند.

در مورد انواع ماشین آلات، اکسترودرها با 17% از کل، بزرگترین گردش مالی این بخش را به خود اختصاص داده است. به دنبال آن تجهیزات جانبی با سهم 12%، ماشین الات تزریق پلاستیک 11% و قالبگیری دمشی 7% به ترتیب اولویت قرار دارند. همچنین خطوط بازیافت و ماشین الات پردازش لاستیک هر کدام حدود 6% از کل گردش مالی در نیمه اول سال 2021 داشته اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد