ارسال پاسخ

۶ مهر ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4388

pvc-asso.ir

افزودنی های فوم زای شیمیایی برای پلیمرهای قالب گیری تزریقی

در چند دهه ی گذشته، گروهی از محققین دریافتند که با قرار دادن حفره های خالی در ساختار پلیمرها می توان خواص ویژه ای در محصولات تولیدی ایجاد کرد. امروزه این محصولات را با نام فوم های پلیمری می شناسیم.

در واقع پلیمرهای عادی با قرار گرفتن عامل فوم زا به ساختارهای فومی تبدیل می شوند. از جمله مهم ­ترین مزایای فوم­ ها وزن کم، ﻧﺴﺒﺖ بالای اﺳﺘﺤﮑﺎم مکانیکی ﺑﻪ  وزن، ﻋﺎﯾﻖ ﺣﺮارﺗﯽ، ﻋﺎﯾﻖ ﺻﻮﺗﯽ و ﺧﻮاص ﻣﮑﺎﻧﯿﮑﯽ ﺧﻮب است. فوم­ های پلیمری کاربرد بسیار گسترده­ای در صنایع مختلفی هم­چون خودروسازی، هوافضا، بسته ­بندی، عایق ­سازی تأسیسات، ساختمان و … دارند.

شرکت PolyOne افزودنی های فوم زای شیمیایی ColorMatrix™ Excelite™ IM را معرفی کرده است که به طور خاص برای کاربردهای قالب گیری تزریقی فرموله شده است. با استفاده از  Excelite IM پردازندگان می توانند به چگالی پایین تر و سطح صاف تر قطعه نهایی دست یابند.

در تکمیل مجموعه ی محصولات PolyOne، Excelite IM جدید برای طیف وسیعی از پلیمرهای تزریقی مانند الفین ها، pvc، پلی استایرن ، PC/ABS و مواد با تحمل دمای بالا طراحی شده اند.

Excelite IM باعث افزایش پراکندگی نسبت به افزودنی های فوم زای شیمیایی معمول می شود که عملکرد و کارایی را افزایش می دهد. با استفاده از Excelite IM، پردازندگان می توانند به کاهش چگالی، سطح قطعه صاف تر و کاهش قابل توجه علائم فروروفتگی دست یابند که منجر به کاهش ضایعات و بهره وری بیشتر می شود.

Excelite IM کارایی فرایند و بهبود کیفیت را تضمین می کند و هزینه ها را کاهش می دهد. همچنین به طور مستقیم به نیازهای مشتری و روندهای بازار برای پایداری و کاهش وزن پاسخ می دهد.

افزودنی های فوم زای شیمیایی Excelite IM جدید برای استفاده در خودرو ، ساخت و ساز و بسته بندی های بهداشتی مناسب است. گریدهای خاصی نیز برای برآوردن شرایط تماس با غذا در دسترس است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد