ارسال پاسخ

۳ مهر ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4379

pvc-asso.ir

فروش ماشین الات پلاستیک در سه ماهه دوم سال 2021 کاهش یافت

براساس اعداد و ارقام جمع آوری شده توسط انجمن صنایع پلاستیک، حمل و نقل ماشین الات قالب گیری تزریقی و اکسترودرها برای سه ماهه دوم سال 2021 کاهش یافت اما آمار حمل و نقل در این سه ماهه همچنان بیشتر از سال 2020 است.

براساس برآوردهای اولیه، ارزش محموله ها در سه ماهه دوم سال جاری بالغ بر 320.9 میلیون دلار بوده است. این کاهش حدود 4.3% نسبت به سه ماهه اول در حالی است که شاهد کاهش  11.1% محموله های ماشین الات پلاستیک اولیه( قالب گیری تزریق و اکستروژن) در سه ماهه اول سال 2021 در مقایسه با سه ماهه چهارم سال 2020 هستیم. محموله های اکسترودر دومارپیچ و ماشین های قالب گیری تزریقی به ترتیب 24.9% و 4.9% کاهش یافته است.

اما در سه ماهه دوم حمل و نقل تمامی ماشین الات پلاستیک کاهش نیافت. ارزش محموله های اکسترودر تک مارپیچ نسبت به سه ماهه اول 33.1% افزایش یافته است. به طور کلی ، کل صادرات ماشین آلات پلاستیک در سه ماهه دوم نسبت به سه ماهه اول 6.9 درصد کاهش یافته است. کسر تجاری ماشین آلات پلاستیک ایالات متحده در سه ماهه دوم 12.6 درصد افزایش یافته است.

درحالی که سفارشات جدید تجهیزات پلاستیکی در حال افزایش است، مسائل همیشگی مربوط به زنجیره تامین و کمبود قطعات باعث صرف زمان بیشتری برای تحویل می شود و این عاملی برای کاهش محموله ها در سه ماهه دوم است.

حمل و نقل در مقایسه با سال گذشته روند افزایشی داشته است.  اعداد سه ماهه دوم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21.1%، افزایش را نشان می دهد. در مقایسه با سه ماهه دوم سال گذشته،محموله های قالب گیری تزریق، اکسترودر های تک و دو مارپیچ به ترتیب19.5%،37.8% و 32.3% افزایش یافته است.

انجمن صنایع پلاستیک در آخرین نظر سنجی سه ماهه خود از تامین کنندگان ماشین الات پلاستیک دریافت که 92.7% از پاسخ دهندگان انتظار دارند که شرایط بازار در سه ماه آینده بهبود یابد و یا ثابت بماند. در سه ماهه گذشته 93.5% از پاسخ دهندگان همین نظر را داشتند. حدود سه چهارم(78.7%) از پاسخ دهندگان انتظار دارند که بازار در 12 ماه آینده بهبود یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد