ارسال پاسخ

۲۰ شهریور ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4321

pvc-asso.ir

توسعه برنامه چرخشی برای استفاده از پی وی سی بازیافتی در صنعت خودرو

VFSE (انجمن ورق و فیلم وینیلی اروپا) از نهایی شدن موفقیت آمیز پروژه بازیافت EATS خود به همراه شریک این پروژه CIFRA و ذینفعان دیگر از صنعت خودرو خبر داده است.این پروژه با همکاری VinylPlus موفق شد که محصولی از پی وی سی بازیافتی را برای صنعت خودرو توسعه دهد.

پروژه بازیافت EATS در سال 2019 توسط زیر گروه فیلم و ورق وینیلی  EATS در اروپا که شامل سه شرکت فعال در بازار تریم خودرو می باشد( Cotting Group،TMG Automotive و  Vulcaflex) راه اندازی شد.

Roberto Bozzi رئیس VFSE و مدیر عامل Vulcaflex گفت: کل صنعت پلاستیک کاملا متعهد به حرکت به سمت اقتصاد چرخشی و پایدار است. ما به عنوان یک انجمن در تلاشیم که با نشان دادن پتانسیل استفاده از PVC بازیافتی به عنوان ماده اولیه برای ایجاد محصولات جدید برای صنعت خودرو، به این هدف کمک کنیم.

این پروژه مطابق با تقاضای شدید مصرف کنندگان و قانونگذاران برای راه حلهای پایدارتر ، به ویژه در صنایع خودرو و پلاستیک ، راه اندازی شد. بسیاری از تولیدکنندگان خودرو متعهد شده اند که استفاده از پلیمرهای بازیافتی را افزایش دهند که تنها در صورت توسعه کاربردهای جدید برای پلیمرهای بازیافتی می تواند موفقیت آمیز باشد. پس از مطالعه بازار در مورد کاربردهای احتمالی ، پد پاشنه در کفپوش خودرو به عنوان امیدوار کننده ترین محصول انتخاب و توسعه فنی از طریق شریک پروژه CIFRA آغاز شد.

Michel Py نایب رئیس VFSE و مدیر عامل CIFRA افزود: ما مفتخریم که در این پروژه شرکت کرده ایم و توانسته ایم یک کفپوش با پد پاشنه ساخته شده از PVC بازیافتی در صنعت خودرو بسازیم. توسعه فنی چالش برانگیز بود اما ما به همراه شرکای خود محصولی تولید کردیم که بالاترین انتظارات فنی را برآورده میکند و در عین حال پایداری را افزایش داده و به اقتصاد چرخشی کمک می کند . توسعه موفقیت آمیز یک برنامه جدید با استفاده از PVC بازیافت شده در یک حلقه بسته ، گامی مهم برای نشان دادن پتانسیل راه حل های چرخشی پایدار با PVC در بخش خودرو است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد