ارسال پاسخ

۱۶ شهریور ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4288

pvc-asso.ir

افزایش فروش سیستم های لوله کشی شرکت جورج فیشر در سال 2021

سامانه لوله کشی جورج فیشر(GFPS) نتایج موقتی خوبی در ارتباط با فروش و سودآوری گزارش داده است. این بخش (بزرگترین بخش شرکت مادر جورج فیشر)که 54% از فروش این شرکت را به خود اختصاص داده است، فروش نیمسال اول سال 2021 را 1076 میلیون دلار آمریکا ثبت کرده است.

این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 16% افزایش را نشان می دهد. همچنین سود آوری (EBIT) 128 میلیون یورو معادل با140 میلیون دلار آمریکا با افزایشی 36% ی گزارش کرده است. بازیابی قوی این بخش عمدتا به دلیل حضور در بازارهای روبه رشد مانند میکروالکترونیک و زیرساخت های آبی و گازی است.

GFPS افزود که چین در فروش نیمه اول سال پیشرو بوده است. در کل، آسیا 31% ، اروپا 45% و قاره آمریکا 19% از کل فروش را از آن خود کرده است. برای مقایسه، شرکت مادر فروش خود را20 % و EBIT  را بیش از دو برابر افزایش داده است. سهم عمده در این امر، افزایش 40% رشد در فروش ریخته گری محلول بود. بخش لوله ها تلاش خود را بر روی راه حل هایی با مزایای پایداری متمرکز کرده است. مثالی در این مورد تست غیر مخرب اتصالات لوله در تاسیسات زیربنایی است. GFPS همچنین در بازارهای در حال رشد سریع مانند FGS Brasil ظرفیت خود را افزایش داده است. این شرکت همچنین در حال ساخت کارخانه ای در یانگژو چین است که انتظار می رود تولید آن در ابتدای سال آینده آغاز شود. انتظار می رود بهبودی در فروش که در نیمه اول سال مشاهده شده است، به دلیل سفارش ها و پروژه های دولتی ادامه یابد. جورج فیشر پیش بینی می کند که فروش در سال 2021 به صورت دو رقمی افزایش یافته و همچنین سودآوری قابل توجهی بدست آید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد