ارسال پاسخ

۲ شهریور ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4236

pvc-asso.ir

طراحی مارپیچ هایی ویژه برایی گاززدایی

به گفته ی شرکت Reiloy، گاززدایی عنصر مهمی در برخی از تجهیزات آمیزه سازی است. در این راستا مارپیچ هایی مخصوص برای واحدهای گاززدایی طراحی شده که پیکره پیشرفته و ممتاز خواهند داشت.

Ralf Pampus مدیر این شرکت گفت:" این مارپیچ ها به ما این امکان را می دهد تا با توجه به موادی که باید پردازش شوند، به صورت جداگانه الزامات مشتری را پاسخ دهیم. شایستگی شرکت Reiloy ارائه مارپیچ ها و سیلندرهای مقاوم در برابر سایش  از طریق آلیاژهای عالی است.یکی از آخرین پیشرفت های این شرکت، فرایند تولید جوشکاری لیزری پیشرفته برای آلیاژهای با کارایی بالاست. برای این منظور، شرکت تاسیساتی کاملا جدید را سفارش داده است که از جوشکاری لیزری با دقت بالا برای کاهش تاثیر حرارتی روی مواد پایه و بهینه سازی ساختار پودر جوش آلیاژی استفاده می کند. با این کار تغییرات در هندسه اصلی اجزا حذف شده و محافظت در برابر سایش افزایش می یابد." Reiloy می گوید به توسعه فناوری های مقاوم در برابر سایش خود ادامه می دهد. این یک نقطه فروش منحصر به فرد در بازار است و به ما این امکان را می دهد که آلیاژهای خود را با کیفیت 100%  ثابت ارائه دهیم. در دو سال گذشته سرمایه گذاری قابل توجهی بر روی تجهیزات آزمایش جدید مانند میکروسکوپ الکترونی روبشی جدید و دستگاه آزمون برای تعیین سایش مارپیچ ها و سیلندر ها انجام داده ایم.

آخرین محصول Reiloy برای مارپیچ ، آلیاژ RC3 جوش داده شده با لیزر است ، در حالی که برای سیلندرها این شرکت، آلیاژهای R131 ، R239و R241 را معرفی کرده است. پامپوس می گوید: "علاوه بر آلیاژها ، Reiloy تجهیزات تولیدی خود را نیز توسعه داده است ، مانند خط ریخته گری گریز از مرکز جدید برای سیلندرهای بای متال ( ضدسایش). با تلاش بیشتر در توسعه و تولید مواد سخت و همچنین مهندسی کارخانه ، می توانیم کیفیت خوبی را به مشتری ارائه دهیم که منجر به عملکرد بالاتر اکستروژن و عمر مفید بیشتر می شود."

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد